sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 10 Dec 2009 #1 Muligens litt tidlig ute, men jeg er på rett side av midnatt BSSW (26) Grattla unge mann! :nor
BSSW Browncoat 10 Dec 2009 #6 Takk takk gutar Martin: Har hatt et lite glass PM (Pepsi Max) imorges, og skal snart sette en Mr Lee til livs... :drunk: Seilfly: Blir ferdig med gårdagens først Så kan jeg, hvis jeg får tid, komme med en flytekniskrettet en etter det
Takk takk gutar Martin: Har hatt et lite glass PM (Pepsi Max) imorges, og skal snart sette en Mr Lee til livs... :drunk: Seilfly: Blir ferdig med gårdagens først Så kan jeg, hvis jeg får tid, komme med en flytekniskrettet en etter det
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 10 Dec 2009 #13 Gratulerer så mye med dagen fra Byåsen i Trondheim :nor
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 10 Dec 2009 #17 Grattis! Nå som du er blitt 26 er det sandelig på tide at du begynner å drikke!!! :nor:cheers::nor BF:cool2
Grattis! Nå som du er blitt 26 er det sandelig på tide at du begynner å drikke!!! :nor:cheers::nor BF:cool2