ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 23 Jun 2010 #3 Slike maskiner imponerer meg til stadighet. Takk og lov for at slike frekventerer OSL. Skarpt og fint bilde.
Slike maskiner imponerer meg til stadighet. Takk og lov for at slike frekventerer OSL. Skarpt og fint bilde.
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 23 Jun 2010 #8 Kim777 said: Dette var lekkert! har "Retro" maskinen vært innom OSL enda? Click to expand... Nei, ikke ennå. Men vi lever i håpet
Kim777 said: Dette var lekkert! har "Retro" maskinen vært innom OSL enda? Click to expand... Nei, ikke ennå. Men vi lever i håpet
LN-MOW Flyklapper Medlem 23 Jun 2010 #9 Lite trolig at den kommer, ettersom den har den nye setekonfig'en.
K Kim777 ScanFlyer Blue 23 Jun 2010 #10 LN-MOW said: Lite trolig at den kommer, ettersom den har den nye setekonfig'en. Click to expand... Oki, da spørs det ja. Fikk den på LHR sist jeg var der ivertfall
LN-MOW said: Lite trolig at den kommer, ettersom den har den nye setekonfig'en. Click to expand... Oki, da spørs det ja. Fikk den på LHR sist jeg var der ivertfall
baselutvann ScanFlyer Gold 23 Jun 2010 #11 Jasså, du som kom med bilen og trappa? Fint bilde! mine kommer snart!
putzmeister ScanFlyer Dusty 23 Jun 2010 #12 Knallfint bilde. Fikk den selv på annkomsten, bilde kommer senere
T TGfan Newcomer 25 Jun 2010 #14 Kim777 said: Dette var lekkert! har "Retro" maskinen vært innom OSL enda? Click to expand... Begge maskinene, HS-TGO og HS-TGR som har vært her på OSL har nye setekonfig'en på F og BC. Mine kolleger kom med HS-TGR den 17 juni og kunne bekrefte nye sete på BC.
Kim777 said: Dette var lekkert! har "Retro" maskinen vært innom OSL enda? Click to expand... Begge maskinene, HS-TGO og HS-TGR som har vært her på OSL har nye setekonfig'en på F og BC. Mine kolleger kom med HS-TGR den 17 juni og kunne bekrefte nye sete på BC.