Dagbladet flyr høyt med SAS

Re: The return of 'Gratis Aviser' på SAS

I all verden - den hadde jeg ikke ventet skulle komme tilbake!
Det var gode nyheter! :D

Så flott, det er en veldig god nyhet. SAS har sikkert fått en god avtale ettersom Dagbladet er rimelig desperate og trenger nye arenaer for å spre avisen og øke opplaget. Aviser på innenriksflyvninger ble for øvrig kuttet i 2004 - velkommen tilbake!

Hadde vært gode nyheter om det hadde vært en mer interessant avis enn Dagbladet.

Re: Dagbladet flyr høyt med SAS

Gode nyheter. Selv synes jeg DB er helt ok når man bare trenger noe lett reiselesestoff.

Var ikke akkurat det jeg tenkte på, selv om VG faktisk er et halvt hakk bedre enn DB etter min mening. Men de har vel nærmest fått avtalen med DB gratis.
Også kunne de ha delt ut aviser på ALLE flygninger og ikke bare på utvalgte destinasjoner.

Det var en god nyhet, kjekt å ha noe å bla i om bord. Taboloidaviser kjøper jeg aldri selv. På den annen side så er vel Dagbladet snart gratis, uansett.

Utelukkende positivt. For en flytur på maks 2 timer er det irrelevant hvilken avis det er (kanskje med unntak av BA - den er unnagjort på 10 minutter). Hvis de snart kan tilby et gratis glass vann ombord også, begynner vi å nærme oss noe.

Også kunne de ha delt ut aviser på ALLE flygninger og ikke bare på utvalgte destinasjoner.

Fryktelig så negativ du er i dag da..! :cool:

Et sted må man begynne .. det er vel også en del flyplasser hvor aviskioskene har enerett og man ikke har lov til å dele ut gratis aviser.

Fryktelig så negativ du er i dag da..! :cool:
Mulig jeg kanskje er negativ, men..
Det kunne jo hende at jeg har lyst på en avis når jeg skal til Ålesund også, og ikke bare når jeg skal til Trondheim, for å si det sånn.
Synes det blir litt dumt å gjøre "forskjell" på kundene.

DB skal etterhvert bli tilgjengelig på alle flyplasser i Norge hvor SAS flyr til/fra. Man må begynne et sted, og da er det naturlig å begynne med de flyplassene hvor det er flest reisende.

Ikke dumt..

Jeg ville foretrukket Aftenposten, eller DN, men på korte turer så er det ikke så fordømra viktig.. Men nå skal vi ikke komme her å være kravstore heller..

Flott tiltak! Neste avis ut bør vel være DN eller Aftenposten.:D Deretter kommer det gratis servering av mat/drikke ombord, og så er vi tilbake til the good old days.:)

Deretter kommer det gratis servering av mat/drikke ombord, og så er vi tilbake til the good old days.

Da må vi også innføre "free seating" igjen. :cool2
(Men jeg er klar for en ny runde med Braathens Endelig Fredag!)

Var ikke akkurat det jeg tenkte på, selv om VG faktisk er et halvt hakk bedre enn DB etter min mening. Men de har vel nærmest fått avtalen med DB gratis.

Kommer på alle destinasjoner, men man trenger avistraller, og stativ overalt. Dette er ikke akuratt lagervare.
Derfor begynner dette på de største stasjonene, så kommer de mindre etter så fort som mulig.
Så du får snart avis fra Ålesund også.

Kommer på alle destinasjoner, men man trenger avistraller, og stativ overalt.
Ok, hvis man mener man trenger det så.
Endel andre selskaper jeg har reist med har bare tatt en bunke aviser på armen og delt ut. Har ikke sett at de har brukt tralle og stativ.

Ok, hvis man mener man trenger det så.
Endel andre selskaper jeg har reist med har bare tatt en bunke aviser på armen og delt ut. Har ikke sett at de har brukt tralle og stativ.

ække lett..., men da må man ha en person stående der da...

Back