Da var SAS gullkort sikret igjen

gardkarlsen

ScanFlyer Silver
Etter min flytur til Asia igår er SAS gullkort sikret igjen :colgate: De andre gangene jeg har fått gullkort har jeg stort sett fått det på målstreken. Men denne gangen har jeg klart å komme med til 49000 grunnpoeng på bare 4 måneder. Det hjelper på når man flyr businessklasse på long-haul :lol:

Grattis! Jeg har begynt på min vei mot gullkort selv, men fant ut at jeg var nødt til å gå over til BMI for å få sjans til det det :(

Hvis du oppgraderte med poeng på gate fra Extra, vil du fortsatt ha extra-opptjening, meg bekjent.

Hvis du oppgraderte med poeng på gate fra Extra, vil du fortsatt ha extra-opptjening, meg bekjent.

Jepp, det ble "bare" poeng for economy extra denne gangen...men jeg hadde business billett da jeg dro til Asia i november/desember så det la grunnlaget for at jeg kom meg til gullkort så raskt.

Jepp, det ble "bare" poeng for economy extra denne gangen...men jeg hadde business billett da jeg dro til Asia i november/desember så det la grunnlaget for at jeg kom meg til gullkort så raskt.

Det er klart, det booster godt! ;)

SAS er flinke til å holde liv i poengkontoer til folk som reiser på Economy Extra og Business Class... Selv fikk jeg gullkort bare på å fly Economy, men det skal nok bli vanskelig å gjenta. Har det frem til april 2010 - men satser på en match med Continental slik at statusen opprettholdes i hele 2010.

Back