Originally posted by Someone
Jeg med mine 190 har jeg bedre plass hos SK. Muligens sete utformingen hjelper på, men har aldri hatt problem med og sitte ukomfortabelt der (eller hos klm eller BA heller)
Originally posted by TOS
Jeg med mine 190 har jeg bedre plass hos SK. Muligens sete utformingen hjelper på, men har aldri hatt problem med og sitte ukomfortabelt der (eller hos klm eller BA heller)
Jeg har ingen problemer med aa skjönne at folk ikke vil sitte med knaerne trykket inn i setet foran og at man velger bort trange flyselskap. Da setter du kanskje ogsaa pris paa at folk ikke legger setet sitt ned i tide og utide...![]()
![]()
Originally posted by SQ 777
LN-MOW, nå er jeg muligens på tynn is, siden du bor der borte.
Men jeg har sjekket litt , fordi jeg skal LAS-SFO/OAK den 22. september. De følger hverandre i priser som i gamle dager i Europa alle på samme ruta. Null konkurranse.
Så vidt jeg forstår er Southwest et selskap med omtrent de samme faste priser ( litt høye ) som United. Tittet liit på begge samme dato, og det er ca. $ 101 til 116.
Southwest har vel større marginer å gå på ved kanselleringer uansett ??
Eller har du andre tips LAS-SFO/OAK ??
Originally posted by imm
Det er desverre en del folk som fortsatt går rundt å tror det er glamorøst å fly.
Desverre jobber nesten alle disse i et flyselskap.
IMM
Originally posted by imm
Jeg har aldri forstått dette hatet mot Ryanair.
Det er desverre en del folk som fortsatt går rundt å tror det er glamorøst å fly.
IMM
Originally posted by Hurum
Nå har vel SAS Braathens trykket 186 seter inn i sin B737-800, mens Sterling/Ryanair f.eks har 189 seter i samme fly. Og siden Ryanair ikke tillater at en legger setet bakover, vil jeg da tro at dette gir bedre plass enn SAS Braathens
Originally posted by Hurum
Nå har vel SAS Braathens trykket 186 seter inn i sin B737-800, mens Sterling/Ryanair f.eks har 189 seter i samme fly. Og siden Ryanair ikke tillater at en legger setet bakover, vil jeg da tro at dette gir bedre plass enn SAS Braathens
Nå har jeg bare prøvd intre-Scan og Intra-Europa med med 738 med SK og hadde ikke problemer med plassen der, det hadde jeg derimot den ene gangen jeg floy FR PIK-TRF. Det var 1,45 i smerte!
Originally posted by dc-8-63
Originally posted by imm
Jeg har aldri forstått dette hatet mot Ryanair.
IMM
Det jeg har svaert vanskelig aa forstaa er hvorfor kritikk mot Ryanair blir karaktisert som hat....mens naar den samme grad av kritikk rettes mot KLM eller andre, saa er det er...kritikk!!
Fordi et selskaps konsept ikke passer en selv, behøver man ikke latterliggjøre selskapet, eller slenge negative kommentarer. Og det er det jeg føler at mange gjør. Til og med de som aldri engang har flydd med Ryanair.
Originally posted by Atpl
Antall seter SasBraathens 737-800
Europaversjon: 150 seter.
Innenlandsversjon: 179 seter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.