Kanskje den kommer tilbake til høsten? Forretningstrafikken går jo mye ned i sommerhalvåret. Men det er godt mulig at de turbulente tidene gjør sitt til at ruten lenger ikke er forsvarlig.
Kanskje den kommer tilbake til høsten? Forretningstrafikken går jo mye ned i sommerhalvåret. Men det er godt mulig at de turbulente tidene gjør sitt til at ruten lenger ikke er forsvarlig.
OSL-MAN, har ikke den vært 4-5 ggr/uken ganske lenge da? I så fall er det vel bare onsdagen som muligens forsvinner. Dette er vel i utgangspunktet en forretningsrute (i alle fall fra ARN og CPH), mens mitt sterke inntrykk er at den fra Norge i stor grad er basert på fotball og da er jo torsdag/fredag fra Oslo og søndag/mandag fra MAN ganske dominerende.
Hva med BA og Sun-air?
tja, si ikke dét, litt-amatør, det kan godt tenkes BA får det til selv om SAS ikke gjør det. Nå er det lenge siden jeg så på trafikkstrømmene mellom LON og OSL, men om ettersørselen er større FRA LCY enn til, så kan det godt tenkes at BA får en mer populær tidtabell med base på LCY enn det SAS fikk til.
Men nå er vel trafikkstrømmen Oslo-London større til London enn fra og man derfor måtte/burde hatt night-stop på OSL for å få gunstige avgangstider. Og da blir det fort endel dyrere for et LCY basert selskap. Nå er det jo mange andre faktorer som spiller inn, men jeg ser ikke for med BA Citiflyer på LCY-OSL
Man kan alltid fly med KLM via Amsterdam. De bruker Fokker 50 på denne ruten.
328 prop har range på ca. 1500 km. jet på 3700 km. OSL-LON er rundt 1200 km.Hvordan er det med 328/328JET? Noen som vet om den har range til OSL-LCY?
Jeg har lekt litt med tanken om hva WIF kunne fått til med en TRF-LCY rute med Q400, men jeg er usikker på om den klarer det? TRF er jo igjen ikke så langt unna OSL.
328 prop har range på ca. 1500 km. jet på 3700 km. OSL-LON er rundt 1200 km.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.