Da var det onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fuglene vekket meg 05:30 - ikke skjønner jeg hvem som trenger vekkerklokke i disse tider. Dagen er allerede booket opp med møter både inne og ute av kontoret - og ettermiddagen byr på en treningsøkt. Ha en flott onsdag!

God morgen

Tidlig oppe og gjør klar matpakke for snuppa. I og med at min bil er på verksted resten av uka blir det fruens bil på jobb og som "betaling" blir det både levering og henting i barnehagen. I kveld blir det tilbake til barnehagen for foreldremøte, som delvis finner sted langt uti skogen så vi har fått beskjed om å kle oss godt....

Ønsker alle en trivelig dag

S

G'morgen fra et solfylt Norges midtpunkt! Har fått meg dusj og frokost og nå venter det frokost. Egg&bacon eller cereal i dag.. ? Choices, choices ...

Blir muligens en tur ned i førsteetasjen igjen i kveld for å se om ManU fester grepet eller om de tryner ..

God morgen fra Forus. Kaffen står på pulten og forum skal leses først.

Overtd er det og mulig at det blir i dag...

Ha en fin dag forumister! :)

God Morgen fra Manglerud!

Sto opp 0630 i dag, så en kjapp dusj, å kaffekoppen på bordet!

Nå er det kursing hos Norwegian resten av dagen!
Initial Safety Convertion Course heter det. ;)
Introduction med selveste Kjosern i dag og, så dette blir bra!

Forhåpentligvis får skreddern tatt mål av meg i dag til uniformen visst nok!

Så Pass, Medical og godt humør er klart for dagen!

Ser ut til å bli en flott solfylt dag i hovedstaden i dag!

HA en flott dag forumister!

God morgen - turen går straks til Fornebu for litt faglig påfyll i morgentimene, ellers en rolig dag håper jeg.

Ha en fin onsdag!

God Morgen fra Manglerud!

Sto opp 0630 i dag, så en kjapp dusj, å kaffekoppen på bordet!

Nå er det kursing hos Norwegian resten av dagen!
Initial Safety Convertion Course heter det. ;)
Introduction med selveste Kjosern i dag og, så dette blir bra!

Forhåpentligvis får skreddern tatt mål av meg i dag til uniformen visst nok!

Så Pass, Medical og godt humør er klart for dagen!

Ser ut til å bli en flott solfylt dag i hovedstaden i dag!

HA en flott dag forumister!

Gratulerer ! , får dere ansettelse ved Oslo basen, eller må dere begynne i CPH ?

Fuglene vekket meg 05:30 - ikke skjønner jeg hvem som trenger vekkerklokke i disse tider.

Jeg gjør det! Og når man i tillegg benytter seg av av-knappen og ikke snooze så betyr også det at man forsover seg. Men nå er man på vei til jobb og det ser ut til å bli det store power point dagen, itillegg til at jeg skal fortsette kranglen fra igår med noen tyskere:angry: Ikveld blir det en liten tur ut for å feire bursdagen til en kamerat så da blir det en anledning for å drikke i dag også. Ha en fin dag

God morgon ifrån Uppsala,

Efter fem dagar utan nät klarade Blixtvik äntligen av att hitta felet så nu kan jag följa med i diskussionerna igen. Trevlig läsning om Thai till OSL bland annat :)

Dagen idag går åt till grupparbeten samt examensläsning och vad gör det när det är +4 ute.
Önskar alla forumister oavsett position i världen en fin dag!

Og der var arbeidsdagen igang! Dagens første telefoner er besvart og jeg sitter og nyter dagens første kaffe sammen med Scanair :)
Litt trøtt på øyet, men det går vel over...

Blir muligens en tur ned i førsteetasjen igjen i kveld for å se om ManU fester grepet eller om de tryner ..
Tryner? Ukjent ord.... ^_^

E!

Og der var arbeidsdagen igang! Dagens første telefoner er besvart og jeg sitter og nyter dagens første kaffe sammen med Scanair :)
Litt trøtt på øyet, men det går vel over...

Tryner? Ukjent ord.... ^_^

E!

Hva kaller du det dem gjorde i semien i FA-Cupen da? :p

God morgen!
Her på Palmekysten skinner solen i dag også! Like greit, så er den oppbrukt til vi kommer til juli:rolleyes:

Her blir det kontordag før jeg har lovet de håpefulle middag på Restaurant den gule måke i dag. Det er visst stas!

Ellers er det ingenting som kunne glede meg mer i dag enn om Man U tryna! Det hadde de fortjent nå! Og gjør de det, ja da skal jeg drikke!!:drunk:

BF:cool2

God formaiddag fra et grått Trondheim

Avslutter tidlig idag,legetime kl. 1400 sørger for det. Ellers blir det vel rolig
ettermiddag/kveld.

Ha en fin dag forumister :nor :nor :nor

God formiddag fra Sandvika,
Det ser ut til å bli en fin dag her idag. Et par planleggingsmøter skal gjennomføres idag før kursen settes vestover og til ABZ.
Trivelig kveld igår med gjengen på Schrøder , god mat og drikke fikk bein å gå på.
Det går mot vår.:)
Ha en fin dag forumister

G'morgen fra et solfylt Norges midtpunkt! Har fått meg dusj og frokost og nå venter det frokost. Egg&bacon eller cereal i dag.. ? Choices, choices ...

Hva kaller du det dem gjorde i semien i FA-Cupen da? :p

En arbeidsulykke / dårlig dag på jobben! :drunk:

E!

Back