alle gangene jeg har været med til BOM med AF har det været med propfulde 773! nogen fuld Premiere!Mumbai (BOM) er neste rute til å bli Joon'ifisert. Joon A340-300 fra 18 juni. I dag fly Air France den selv med A330-200
Er alle avganger mellom Paris og Roma Joon...eller er noe gammeldags AF?
Mellom Oslo og Paris skal det nye selskapet benytte maskiner av typen Airbus A320 med plass til 174 passasjerer, og Airbus A321 med plass til 312 i kabinen, skriver Osloairports.com.
I følge P4, som igjen siterer en (for meg ukjent) nettside, osloairports.com, så vil Joon bl.a. operere en A321 med plass til 312 pax. Høres ut som et intimt og hipt konsept :lol:
http://www.p4.no/det-gode-liv/reise/na-kommer-flyselskapet-for-hipstere-til-norge/artikkel/728795/
http://www.osloairports.com/2017/12/joon-tar-over-for-air-france.html
312 stykker du... det er jo helt sjef.![]()
Alternativt kommer de med: "Airbus 321HPL" Horisontal Passenger Load - a concept based on the trade ship use for carrying human cargo from French colonies in West Africa to French colonies in CarribianDet er den nye 4-4 HQXLDensityMAXsquezzeboxPLUS-versjonen. 12.4 tommer i bredden og 21 til knærne. Ambulanse inkludert ved ankomst.
Joon er et konsept uten innsjekket bagasje så de har en cool lounge i underetasjen med plass til 100 personer sittende i lette sacco-sekker... og godt postrede vegger.I følge P4, som igjen siterer en (for meg ukjent) nettside, osloairports.com, så vil Joon bl.a. operere en A321 med plass til 312 pax. Høres ut som et intimt og hipt konsept :lol:
Joon er et konsept uten innsjekket bagasje så de har en cool lounge i underetasjen med plass til 100 personer sittende i lette sacco-sekker... og godt postrede vegger.
Blir nok lite A321 ja. Informasjonen så langt er vel at Joon i hovedsak utstyres med A320. Kan ikke huske å ha sett noe om A321 til Joon så langt...?
. Så hvem vet hvor lang tid det da tar før Joon også dukker opp med A321.
OK, har tatt feil før. Hovedinformasjonen vi får på OSL er i alle fall A320. Er muligens derfor jeg er av den (mis)oppfattning av at de ikke skulle ha A321. Forøvrig var det jo meningen at AF skulle fly "bare" A318 til OSL når de byttet ut HOP, men spesielt ettermiddagsavgangen har hatt hele spekteret av A320-serien, og i det siste en god del A321. Så hvem vet hvor lang tid det da tar før Joon også dukker opp med A321.
Da er plutselig alle AF-flighter til Oslo Joon-operert. Begynte i går med en AF-malt maskin og det blir visst litt blandet i begynnelsen. Første Joon-malte maskin var på imidlertid på OSL i dag.
In the Economy cabin, enjoy a free beverage: organic coffee, tea, orange juice or water.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.