Da går turen til Thailand

gardkarlsen

ScanFlyer Silver
Da går turen til Thailand

Det er morgen er i Stavanger og det blåser og det begynner å bli kaldt...men hva gjør vel det ;) Idag går nemlig turen til Thailand og 30 varmegrader :colgate: Det ser ut som det er meldt litt regn der nede men det gjør ikke så mye. Jeg har vært der før i regntiden og det har aldri vært noe problem. Vi flyr ned til Bangkok med SAS fra Køben - håper selvfølgelig at det er litt plass i økonomi ekstra slik at vi kanskje kan få oppgradert oss med poeng. Vi starter med noen dager i Bangkok og deretter går turen til Phuket der vi skal bo på Avista (http://www.avistaphuket.com/) på Kata beach. Hotellet åpnet 1. november og jeg var litt bekymret for om hotellet ville bli ferdig i tide...men nå ser det ut som om det kommer omtaler på TripAdvisor så da ser det ut som de har åpnet iallefall :-) Jeg skal prøve å legge ut litt i bloggen underveis http://gardkarlsen.com/blog/ :p

Re: Da går turen til Thailand

Spennende! Sett litt på Avista på Kata selv.
Booket du gjennom hotellets hjemmesider? Hadde du forresten noen promo code?

Hei

Vel, hotellet ville ha rundt 850 kroner per natt mens Agoda kunne tilby samme rom for 500 kroner :drunk: Så jeg sendte mail til hotellet og sa at jeg ville gjerne booke direkte hos dem dersom de kunne gi meg noe som lignet på Agoda prisen...men de bare siterte sin offisielle prisliste. Så jeg booket på Agoda.com og har vært i kontakt med hotellet for å bekrefte at bestillingen er iorden :-) 500 kroner er en bra pris synes jeg...det virker ut til å være store rom og frokost er også inkludert i prisen.

Synes hotellet ser spennende og pent ut. Det eneste å sette fingeren på er at det ikke ligger helt nede ved stranden. Skal booke hotell i Phuket eller Krabi i dag, og må si Avista frister.
På bookingsystemet på hjemmesidene deres får jeg nå Grand Total THB 17,280.00 for 6 netter. Det er ca. 3000 kr. Ikke mye å si på den prisen - nesten så jeg trodde det var en feilprising!

Har du forresten vært noe i området rundt Surin beach? Står mellom det og Kata for min del:)

Heldigvis mindre enn en uke til jeg reiser samme veien! Skal bli deilig!!

BF:cool2

Heldigvis mindre enn en uke til jeg reiser samme veien! Skal bli deilig!!

BF:cool2
Behagelig! Tre uker for min del!
Hva skjer for øvrig med å gå fra afterski brennevin til DP på avatarfronten ;)

Sitter i Hua Hin nå, kan bekrefte at det er behagelig her i landet.
Velkommen til varmen dere også!

God tur! Er det ikke trist å forlate lutefisksesongen i Norge, da? :D Har vært to gange på Phuket, og det er mange fine steder utenfor Patong. Husker at vi var på en strand ikke langt fra flyplassen. Der var det nesten ikke folk, men like fullt mulighet for å kjøpe mat og drikke på stranden.

Jeg skal klare meg uten lutefisken i et par uker ;-) Det er alltid deilig å reise på vårparten og høstparten når det er litt grått, kaldt og trist hjemme. Og når en reiser i november så er det jo nesten jul når en er tilbake igjen i gamle landet. Nå er vi sjekket inn på hotellet i Bangkok. Turen gikk fint den ettersom vi fikk oppgradering til økonomi ekstra :-)

God tur! Er det ikke trist å forlate lutefisksesongen i Norge, da? :D Har vært to gange på Phuket, og det er mange fine steder utenfor Patong. Husker at vi var på en strand ikke langt fra flyplassen. Der var det nesten ikke folk, men like fullt mulighet for å kjøpe mat og drikke på stranden.

Hæææ! Serverer de ikke lutefisk i Thailand?????
Det e jo rein sjikane!!!

BF:drunk:

Høres ut som vi er flere som krysser veier her. Jeg kommer med KQ fra NBO på onsdag ettermiddag til BKK og blir en uke før jeg setter snuten hjem med SK. :)

-A

Om dere drar dit for å spise slikt og ikke nyte lokal mat så burde dere stilles for riksrett i Kongo...

-A

Om dere drar dit for å spise slikt og ikke nyte lokal mat så burde dere stilles for riksrett i Kongo...

-A
Helt enig, dobbelt krigsrett, uten ankemulighet. Takke meg til noen vårruller og Rock Lobster+en kald øl på piren i Hua Hin!:drink:up:

Back