• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Da fikk NAX forsvarskontrakten da...

Uansett så reiser man uavhengig av hvor "avtalepartneren" flyr. Norwegian rotet seg bort med rutetilbud til Andenes en periode og de hadde ikke Forsvaret avtale med. -Man måtte allikevel reise med Norwegian (Fokker 50) til Bodø eller Tromsø. Tror man reiser med avtalepartneren så fremt de faktisk har ruter til bestemmelsesstedet.
 
Avtalen gjelder fra 1. februar 2008, så da bør vel billettene legges ut rimelig snart - selv om Norwegian her allerede har sikret seg passasjerene.
 
Jeg er veldig spent på frekvenser og tidspunkter for ruten TRD-BOO-TOS. Håper det blir to daglige, en morgen og en ettermiddag.
 
Jeg er veldig spent på frekvenser og tidspunkter for ruten TRD-BOO-TOS. Håper det blir to daglige, en morgen og en ettermiddag.

håper samme fly flyr helt fra Bergen (eller Sola), slik at det blir greit å komme seg fra Bodø til Bergen :) .
 
Vet noen om det kommer tidstabell for TOS-BOO-TRD og OSL-BDU-OSL snart? Det er jo kun 1 måned igjen til 1. Februar ... :-)
 
Kanskje er det en mulighet for at det opprettes en base for Norwegian i Bodø og/eller (kanskje mer sannsynlig) i Tromsø. Kommer jo flere Norwegianfly innom byen(e) når de starter den nye ruta, vil jeg tro.

Om så skjer, øker vel det også muligheten for flere utenlandsruter direkte.
 
Kanskje er det en mulighet for at det opprettes en base for Norwegian i Bodø og/eller (kanskje mer sannsynlig) i Tromsø. Kommer jo flere Norwegianfly innom byen(e) når de starter den nye ruta, vil jeg tro.

Om så skjer, øker vel det også muligheten for flere utenlandsruter direkte.

jeg hadde vært fornøyd med 1 utenlandsrute fra Bodø :).

Spent på hvor mange daglige frekvenser det blir på denne ruta når Norwegian starter opp.
 
Det blir meget spennende og se rutetabellen for den nye kystruten TRD-BOO-TOS. Om flyet starter i TRD eller TOS vet jeg ikke men det mest naturlige er at man flyr en maskin fra hver endestasjon. DY har allerede base i TRD og jeg vil tro at man iallefall starter opp herfra om morgenen. Base i TOS er vel heller ikke utenkelig på sikt. En maskin står allerede der oppe ( OSL ) på natta og DY har som krav 3 fly for at en base skal lønne seg. Da mangler man to, hvis man får en maskin til for og fly BOO-TRD så er man oppe i to.
 
Blir interessant aa se hva som skjer med aapningstidene paa Bardufoss om det ikke er noen betalende kunder som kommer inn der paa kveldene lengere...
 
...når/om har SAS planer om å redusere sin produksjon? Rutetabellen viser 3 daglige i April..?
 
Back
Top