Da blir det RIAT til neste år.

Re: Da blir det RIAT til neste år.

Crazy oberst Cialek i Mig :D Jeg vil gjenkjenne han hver gang :D Han og Kuman alltid anta hvem som vil gjore bedre showet :D

Nesten under hele display, uten etterbrenner er når ser du den svarte røyk, spesielt effekter for publikum, folkene elsker det :D

Last edited:

YES YES YES

Det blir en meget stor og tung flypast på lørdag. Da skal Red Arrows komme flyvende inn mens de flankerer BAs A380, bare en flypast rett nok. Men bør være spektakulært så det holder. Her bør folk ha fotoapperatene klare ja.

De tas ut av tjeneste i juni. Så innen RIAT er de borte for godt... Det er planlagt en "spotterdag" og en "åpen dag" på hjembasen deres Wittmund i slutten av juni, men det blir nok neppe noe display der heller. Det begynner å bli en stund siden Luftwaffe fløy displays.

Litt OT i forhold til RIAT, men Luftwaffe skal fly Eurofighter display på Roskilde.

Maskinen er fra Luftwaffe, men piloten en av EADS sine testpiloter. Slik som Typhoonen som var på Rygge i 2007.

Maskinen er fra Luftwaffe, men piloten en av EADS sine testpiloter. Slik som Typhoonen som var på Rygge i 2007.

Okei takk skal du ha.

Gleder meg til A380 FPn med Red Arrows. Selv med mitt lille kompaktkamera bør vel klare å få til et bilde der.

Skal du på RIAT eller hva ble det til?

Nei, blir ikke noe RIAT på meg i år, kanskje neste år, da Farnborough som oftest tiltrekker seg noe spennende :)

Nei, blir ikke noe RIAT på meg i år, kanskje neste år, da Farnborough som oftest tiltrekker seg noe spennende :)

Ah ser det, men kan ikke ta meg tur til RIAT neste år. For kan ikke ta meg to englandsturer samme sommer. Skal til England noen uker før for å se TDF starten i Leeds.

Synes programmet i år er bedre enn mange vil ha det til. 8 fast jets display fordelt på 5 forskjellige typer. Mig29 inkludert. 5 formasjonsteam. A380 flypast. Og ikke minst det italienske Spartan displayet. med mere.

Ah da er jeg tilbake paa hotellet i London etter en meget lang og fantastisk dag. Opp kl 0500, h;ydepunktene var C27, Mig29 og flypast med Reds og BAs A380. Den ruver noe helt ekstremt paa himmelen. Fantastisk dag, litt skyet saa ikke saa varmt. Men oppholdsvaer og alt ble gjennomfort.

Selv om RIAT 2013 ikke har det beste programmet så syns jeg det er litt rart at det kun er én mann fra det som er Norges største flyforum som deltar. Er det virkelig så lite interesse for airshows her inne?

Da blir det RIAT til neste år.

Var på RIAT 2011, og planlegger en tur ved neste korsvei...

Er nok ikke bare en, jeg var selv på RIAT i går. Skulle egentlig i dag også, men presterte å forsove meg. Våkna nå for litt siden. :( Var veldig bra i går, en del overskyet som ikke gjorde så mye, ble veldig komfortabelt å stå der :)

Da var det ikke fullt så ille som jeg fryktet ;)

Men jeg forstår meg ikke helt på alle reglene på RIAT, for noen år tilbake ble flares forbudt, i år ble touch and gos forbudt, hva blir det neste? Ingen fly bys? :P

Da var det ikke fullt så ille som jeg fryktet ;)

Men jeg forstår meg ikke helt på alle reglene på RIAT, for noen år tilbake ble flares forbudt, i år ble touch and gos forbudt, hva blir det neste? Ingen fly bys? :P

Ble nå ihvertfall foretatt toutch and go av den tyske tornadoen da den kom på onsdagen.

Back