D-CSUN på OSL i dag

inger

ScanFlyer Gold
D-CSUN på OSL i dag

Måtte bare vise D-CSUN som kom en tur til OSL i dag av en aller annen grunn :)

053.jpg

D-CSUN
067.jpg

I går hadde visstnok denne fuglen landet, i følge to entusiastiske "The Boss"-fan jeg traff ved GA-terminalen:
034.jpg

D-ADNA

Ellers møtte jeg dette beskjedne lille flyet:
013.jpg

LN-HOT

- og en "gammel" kjenning:
036.jpg

VH-VRC

De fleste bildene er tatt gjennom gjerdet, og er derfor pyntet med en rute her og der. Dette er ren dokumentasjon :)

:) Inger

Re: D-CSUN på OSL i dag

Måtte bare vise D-CSUN som kom en tur til OSL i dag av en aller annen grunn :)

Tror det er ca 40000 mennesker på Valle Hovin som er glad for at det flyet landet :)
Jeg er nemlig så å si 100% sikker på at du har knipset flyet til sjefen sjøl, Bruce Springsteen :D

Hvis du ser på de to bildene i denne VG artikkelen http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10051951 så ligner det ihvertfall rimelig mye.

Når var du og tok de to bildene av D-CSUN?

Last edited:

Takk for fine bilder! Ren dokumentasjon er gull verdt på lang sikt; og for noen av oss på kort sikt.

Ble så opphengt det i det Bruce Springsteen styret at jeg glemte helt å kommentere bildene :)

Pene bilder alle sammen men må trekke frem nr 2 som min favoritt

Det var nok The Boss ja, :) Tok bildene ca 17.05, og flyet ble møtt av alvorlig utseende mørke biler :) Det var to ivrige fans som ventet bak GA-terminalen, men siden jeg helst ville ha bilder av flyet, så dro jeg til SAS-museet :) Liker ikke gjerder når jeg skal se spennende fly :)

Heisann, hadde du tatt av solblenderen og tatt objektivet helt inntil gjerdet kunne du hindret at gjerdet kom i bilde, men vær ytterst forsiktig.

Trodde At Sjefen kom med Airbusen, men hvor feil man kan ta.

Åkke som, artig at ihvertfall du fikk den Inger.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Tenkte på det Cato, men var redd for å ødelegge noe. Får prøve neste gang :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Tenkte på det Cato, men var redd for å ødelegge noe. Får prøve neste gang :)

Hæ? Redd for å ødelegge? Bruk håndflaten som beskyttelse ;)

Vel, om noe ryker er vel baronessen i Upper District såpass godt bemidlet at en kjapp handletur hos Fotovideo ikke vil merkes?

Tja, si det. Spørs om han kommer med et fly eller gjør som "sjefen" og stiller med to :) Nye fly er kult, så må nok følge med ved GA-terminalen noen dager :)

Back