Czech Airlines starter Oslo-Praha S15 (Nedlagt)

Re: Czech Airlines starter Oslo-Praha S15

Praha er en fantastisk by nå på våren og forsommeren. :)
Juli og spesielt august bør man absolutt unngå om man ikke er veldig glad i å gå i kø.

Ser ut som de skal gå 4 ganger i uka fra 1. juni.

Lagt ned? Begge mine flyvninger OSL-PRG-OSL er kansellert/avlyst 19. og 22.juni.
Noen som vet hvorfor?

Har jeg rett til å bli booket om til KL/AF og kanskje til og med SK? (Selv om de er Star Alliance.)

Blir ikke klok på schedulen deres uten å gå dag for dag og det gidder jeg ikke ... ser ut som sporadiske flyvninger til 26/6 .. deretter tre ganger i uka - ma/fr/lø ut oktober.

Hva hendte her? OSL er ikke mulig å booke på deres nettsider, men på OSL.no står det flere flyvninger i uken satt opp.

Ingen OK-flighter er lenger å finne i Amadeus, så de har nok sagt takk for seg ...

Ingen OK-flighter er lenger å finne i Amadeus, så de har nok sagt takk for seg ...

Ingen flere i år, nei.

Tolka det dithen av en mail jeg så fra OKs station department at de kommer tilbake neste år.
Belegget har ikke vært så aller verst altså.

Jaaa da ser det ut som Czech Airlines er tilbake i Norge etter nesten 3 års pause.
Skal man tro Czech Airlines web side, så blir det 5x ukentlig hvorav 2x direkte mens 3 i uken skjer med stopp i Billund.

http://no.csa.cz/en/portal/homepage/no_homepage.htm

Også Czech Airlines Billund-Prag er også stoppet pr. 28/10 jeg tvivler på den kommer tilbage. Ser vi snart Wizz Air på den rute?

Back