CSA til Praha

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Savner litt denne byen siden to år siden sist. CSA har nå "velg og vrak datoer " i tilbud hit helt inkl. april neste år for kr. 1.084 tot. Ikke gærnt;)

Knall tilbud, og CSA er absolutt et godt selskap som jeg kommer til å velge igjen på senere PRG-turer. Absolutt ingen grunn til å fly Norwegian på denne ruten, når CSA har tilbud til 995 t/r, samt langt flere og bedre avgangstider.

Knall tilbud, og CSA er absolutt et godt selskap som jeg kommer til å velge igjen på senere PRG-turer. Absolutt ingen grunn til å fly Norwegian på denne ruten, når CSA har tilbud til 995 t/r, samt langt flere og bedre avgangstider.

For ikke snakke om gratis mat og drikke!

For ikke snakke om gratis mat og drikke!
Sant.

Flydd CSA OSL - PRG en rekke ganger selv.. Og faktisk PRG - FCO / retur.
On time, god mat og bra overall service.
Mest fornøyd når det står en A319 ved gaten; 737'ene er noe eldre, synlig wear and tear og som vanlig et godt stykke fra 319 på støy-komfort siden..

Etter litt streiking i Frankrike (tror jeg vi var booket med DY fra ORY tilbake - men denne var innstilt) - fløy vi faktisk CDG-PRG-OSL med OK en gang. Tror vi fikk C-billetter dagen før for type 4-5000 - en vei. Gunstig priset ihvertfall, og ingenting å utsette på service. :)

Jepp.

A319 er ikke så verst, men har bare fått den én gang på OSL, ellers bare 737. Blir vel sakte men sikkert byttet ut:)

Vel, siden i går har CSA droppet 12.00 flighten til PRG, så nå er det ned til to om dagen. Den økonomiske realitet slår vel til der også..:cry:

Ser at CSA stadig reklamerer i norske aviser og på norske nettsider for reiser ut i Europa, ikke bare til Praha. Selskapet prøver tydelig å etablere seg som et alternativ til KLM, Lufthansa og Air France.

CSA er også et godt alternativ til ATH, en kollega reiser med de ATH-PRG-OSL i sommer til en meget god pris:D

Vel, siden i går har CSA droppet 12.00 flighten til PRG, så nå er det ned til to om dagen. Den økonomiske realitet slår vel til der også..:cry:

Ser at de har tatt bort den ene avgangen noen dager, men får opp tre avganger noen dager også.:rolleyes:

Det frister veldig å prøve OK til PRG i sommer. Virker veldig lett å finne avganger til laveste pris med dem, uten at det behøver å bety så mye annet enn at de har problemer med å fylle flyene.:)

Akkurat, ja det er nok ikke grunnlag for tre daglige med OK pluss DY i vinterhalvåret i alle fall. Men er imponert over prisene til CSA. I likhet med deg...

Jeg så kun på neste vinter, der er kl 1200 avg helt forsvunnet..

Nå har vel ikke tre daglige vært helårs uansett, så dette var vel som forventet. Du skremte meg litt med din første post der. Skal med 12-avgangen om knappe to uker, og hadde ikke fått noe varsel om endringer :)

He, he .. Men den var planlagt 21. des ( hadde booking ) som ble kansellert. Ellers var den planlagt hele vinteren kl 12 siden jeg så på mange alternative datoer i feb-mars inntil 12. mai, men da forsvant kl 12 avgangen på alle mine alternativer.

Likte egentlig å reise kl 12 istedenfor 0755.... Men never mind, har booking kl 12 i februar 2010 .:rolleyes:

Men ingen klager, OK har to ut av tre på vinteren til PRG . SK har fjernet veldig mange destinasjoner i sommer. Men med OK får man det likevel til i Europa.

Last edited:
Synes også 12-avgangen er grei. Må jo opp så sabla tidlig når man skal med morgen-avgangen.

Ellers liker jeg også OK til PRG. Og skal man videre ut, så synes jeg PRG er en grei flyplass å "connecte" på.

En liten endring til nå til vinteren, avg. 0800 istedetfor 0755, flytype ned i størresle til 735 fra 734,,

Back