• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KRS Croatia Airlines 29/09

TheEirikK

ScanFlyer Silver
Til Lørdag kommer Croatia Airlines fra Örnsköldsvik (OU2486) Det skal lande 19:40.
Det drar videre til Spilt 20:20 (OU2487)

Her er den, den er i alle fall dokumentert. SunExpress hadde forøvrig en avbrutt avgang mens jeg var der. Hadde ikke scanneren på, men legehelikopteret passerte i samme øyeblikk så det kan kanskje være en sammenheng?

Attachments

• croatian_liten.jpg
    croatian_liten.jpg
    35.5 KB · Views: 87
Her er den, den er i alle fall dokumentert. SunExpress hadde forøvrig en avbrutt avgang mens jeg var der. Hadde ikke scanneren på, men legehelikopteret passerte i samme øyeblikk så det kan kanskje være en sammenheng?

Jeg filmet landingen, og stakk rett før Push-backen til SunExpress.

Hva mener du med avbrutt avgang?

De begynte avgang fra bane 22, og avbrøt og stoppet mellom ILS-hytta og øvre taksebane der de snudde, takset opp igjen og tok av.

Back