Corsair sin første 747-400...

LN-OSS

ScanFlyer Silver
Corsair sin første 747-400...

Hey folkens :)

De første bildene er her ja....... blått blått og blått..... Terningen får vente litt til ..

Sjå her

Re: Corsair sin første 747-400...

Skrekk og gru .... men halen er annerledes iallefall.
Noe for Blaafuglen vaar ... ???? :hi2

Oi, oi..., the dice are still swirling! (Iallefall til de fjerner maskeringen:) ).

Nei - nei - nei! Ikke noe for Blaafuglen. TUI-fargene var greie de, slik de var til å begynne med. Men nå har de blitt flikka så mye på (spesielt teksten) at det er bare stygt. Og så med den teite walkover-bølgen på halen blir det bare enda værre.

Her er det noen branding-folk som har gått fullstendig amokk og ruinert den opprinnelige planen som var felles design over hele linja, noe jeg synes måtte ha fungert vesentlig bedre.

Èn variant av TUI-fargene som jeg synes virkelig er nais, er den man finner på D-AHLR (Hapag-Lloyd 738).

Tar frem terningen og sager den pent i to, midt over ener-prikken. :smokin

Hadde vi hatt en "minusterning" ville den ha fått en klar 6`er.... Grøss...:( :( :(

Braniffs orange 747SP ble jo kalt Big Orange, da må vel denne hete Big Blue? Men, jeg er enig med de andre her. Dette blir ikke pent. Blåfargen er i og for seg fin, men kombindert med de røde oversized titlene i stygg font (ser ut som Windows' Comic) og den gamle halen til Corsair som ikke passer med resten blir dette bare stygt. Terningkast: 1

Big Orange var jo en klassiker...en klar 6`er...

Big Blue er forresten et registrert varemerke, sportsklær.

Da kan de jo bruke; Ugly Blue!!!

Dette er, som alle andre fly jeg har sett i TUI-farger, helt grusomt å se på. Og når flyet i tillegg er så stort som det er blir det hele bare voldsomt stygt, terningkast 1.

Back