Til tross for den trafikken som normalt går over Osl (for ikke å snakke om Sola....) er det litt rart/trist at ikke flere tar den utfordringen det er å knipse disse skapningene:8:
Ble bra dette,Thomas. Keep up!
Flott bilde
Enig, Challenge acceptedI går filmet jeg Virgin A340 på vei fra LHR til NRT med en nydelig kondensstripe. Jeg sitter også på flere gigabyte med kondenstriper både på bilde og film. Jeg skal prøve å få redigert sammen en video når jeg er hjemme i kveld.
Til tross for den trafikken som normalt går over Osl (for ikke å snakke om Sola....) er det litt rart/trist at ikke flere tar den utfordringen det er å knipse disse skapningene:8:
Ble bra dette,Thomas. Keep up!
Gulle godt
Har selv noen bilder liggende til modning. Kommer plutselig på trykk..
Forøvrig frister det ganske mye å ta turen over til Sola ei helg..alternativt Estland,men det siste blir kanskje i drøyeste laget![]()
Håper du husket å ta på folie-hatten!
Hvordan får dere så klare og nære bilder av de flyene som flyr så høyt ??
Genial sommerspottingaktivitet - lene seg tilbake i solstolen og bare venteOg skulle det drøye er vel ikke det krise :drink
Nederland er mekka for contrails. Himmelen er jo helt hvit over SPL om morgenen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.