CoastAir til Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
CoastAir til Røros

Selv om jeg er hjemme fra jobb kan jeg da begynne å planlegge jobbreisene i 2007. Det ser ut til at den første flyturen i 2007 blir med CoastAir (nytt selskap CK!!!) til Røros. Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg vil fly liten eller stor maskin...:D

Re: CoastAir til Røros

Har prøvd både liten og bitteliten til Coast Air - begge kan anbefales - spesielt liten på klapp var bra ;)

Den lille er tydligvis favoritten til de ansatte hos CoastAir i Haugesund...

Er det J31/32 du mener med lille?
I så fall pass på at du ikke snubler i vingebjelken som stikker opp i kabinen hvis du beveger deg til de fremre setene.

Skal du til RRS med BX så er det vel en ATR du for "æren" av å fly..?

I følge CoastAir så flyr de Jetstream tidlig i uken og ATR senere i uken...

Blir ATR opp på mandagen... Jetstream flyr på tirsdager...da tar jeg toget tilbake til hovedstaden. Uansett så blir det nytt selskap.

Da var billetten booket...og den er 200 kroner billigere enn NSB på samme strekning...

Måtte endre/fremskynde møtet på Tynset og Røros så da er ny billett bestilt - ikke lenger fullt så billig -- men det blir da et nytt selskap på listen!!!

....får håpe for din del at dem ikke har leid inn Widerøe til å fly for seg da, for det skjer innimellom :)

Har fløyet WF og BU mellom RRS og OSL... Nå er det CoastAir sin tur...:D

Røros er en fin og liten effektiv flyplass, ihvertfall sett fra en passjers (mitt) ståsted. Nesten litt hjemmekoselig. God tur!

Skal se etter i morgen... Mener også å huske et bilde fra gamle Inside SAS av kaffeløsningen på RRS!

Originally posted by Concorde

Er det ikke der det står et syltetøy glass til kaffepenger?

Synes å huske det gjorde det sist jeg var der...
Mange av fergene i Møre og Romsdal har også slik "betjening" på strekninger som ikke forsvarer kioskansatte.
Skulle likt å se et syltetøyglass med penger til selvbetjening stå i fred i Oslo....:colgate: ;)

Blitt automater... sikkerhetssjekk og scanning er også blitt en del av hverdagen på RRS.

LN-FAN tok oss pent til OSL i soloppgang...:D

Back