CO-UA komplett booking rot

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Jeg poster dette kun for dersom noen prøver å booke dem nå, er det ikke lett i dette landet. Tvertom..

Tre dager nå har jeg prøvd å booke årets juletur til HNL mens prisene er lave. Vet at de går ballistic etter påske og dobler seg til høsten.

Valgte CO weben siden de hadde de forbindelsene jeg ønsket, som ikke UA tilbød. Og CO kr. 1.000 mindre pr pax enn CO, ca. NOK 7.797.

Men helt siden søndag, tre dager , gikk ikke bestillingen hos CO igjennom ( har skjedd før også ). Har 4 kredittkort i profilen, intet funket. minst ti ganger.

Ga fa.. i dag og gikk tilbake til UA til mitt andre valg i routing. MEN nå hadde prisene gått ned til CO nivå i USD. Så hurra.

Vel booket og skulle betale med kort. Greit, men de vil ha adresse og kun US adresse gikk og noe som het APO-Europe og zip selvfølgelig.

Valgte dette med min gateadresse her. Zip til meg i Lillestrøm er 2004. Lagde da 62004. Da kom bekreftelsen..

Men ble urolig, fikk ikke ref. Gikk på CO og fant UA refe'en der.

Ringte deres norske 800-nummer. Rett til Bollywood og ei nydelig ( ??, hørtes sånn ut ) jente:colgate:.

Hun fant visst noe problem. La inn Norway og de endret prisingen til EUR fra USD.

Alt i box og reservasjonen er nå i orden med EUR pris. Vel. kr. 7.800 med dagens pesokurs på EUR..

Ja, ja sånn skal det vel ikke være... :headbang:headbang:stir

EDIT: E-ticket akkurat nå ny... sukker lettet

Last edited:
Back