CO til DK og SE også??

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'CO til DK og SE også??'

Originally posted by CK

Malaysians fokus er nok primært NYC-KUL og ARN-KUL. Det de kan få ARN-NYC tar de vel som en bonus (en interessant rute for oss med ID-billetter). Kampen om ARN-NYC vil nok primært stå mellom SK og CO, og der CO har bra feed fra EWR og et godt navn i USA, har SK det i motsatt ende. Kan slå begge veier.
en absolutt uinteressant rute for oss med id billetter, med mindre du vil betale 3 ganger mer enn med sas (id90):naughty:

Originally posted by EB
Hvis folk vil betale for billettene til Asia - så kommer det nok en rute. Thai avventer høyere pris før de kommer til Oslo...

Jeg trodde dette stoppet seg på flymateriell og at de planla rute den dagen de fikk flere maskiner, det ble ihvertfall nevnt som årsak. Noen som kan bekrefte eller avkrefte?

Nå går man vel ikke ut i markedet og sier at de kommer hvis det blir dyrere billetter...men mene det kan de jo!

Originally posted by Trety

Originally posted by EB
Hvis folk vil betale for billettene til Asia - så kommer det nok en rute. Thai avventer høyere pris før de kommer til Oslo...

Jeg trodde dette stoppet seg på flymateriell og at de planla rute den dagen de fikk flere maskiner, det ble ihvertfall nevnt som årsak. Noen som kan bekrefte eller avkrefte?

På det som lå inne i Amadeus var jo bare Københavnruten forlenget til Oslo, maskinen var like lenge borte fra Bangkok som nå.

FBU, det kommer jo an på i hvilket selskap man jobber i. ;)

Men du har rett, MH har desverre ganske dårlige ID-avtaler. Jeg kommer til å savne ZED-tkts!

Back