• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FlyMe starter 12 nye nonstopruter fra GOT

Replying to Topic 'FlyMe starter 12 nye nonstopruter fra GOT'

Det er nok alt for mange ledige griser rundt omkring...
 
Replying to Topic 'FlyMe starter 12 nye nonstopruter fra GOT'

NB har en i overskud nu hvor BLL-AMS nedlægges fra marts
 
Replying to Topic 'FlyMe starter 12 nye nonstopruter fra GOT'

Hvorfor har ikke Flyme gjort dette før? 4 timer i lufta for flya er uforstålig på meg. Var det fuelprisene som skremte?
 
Replying to Topic 'FlyMe starter 12 nye nonstopruter fra GOT'

Originally posted by HMWK


Hvorfor har ikke Flyme gjort dette før? 4 timer i lufta for flya er uforstålig på meg. Var det fuelprisene som skremte?

Såvidt jeg har forstået har FLYME leaset flyene på timebasis og har således kun haft udgifter for de timer de har været i luften. Det flyvende personale har til dels også været betalt på basis af timer i luften.

Udnyttelsesgraden har derfor ikke været afgørende. Men bedre udnyttelse betyder jo flere pax og mere at dele de faste omkostninger til personale administration osv. på:up:

Yabadoo
 
Replying to Topic 'FlyMe starter 12 nye nonstopruter fra GOT'

Originally posted by Yabadoo


Originally posted by HMWK


Hvorfor har ikke Flyme gjort dette før? 4 timer i lufta for flya er uforstålig på meg. Var det fuelprisene som skremte?

Såvidt jeg har forstået har FLYME leaset flyene på timebasis og har således kun haft udgifter for de timer de har været i luften. Det flyvende personale har til dels også været betalt på basis af timer i luften.

Udnyttelsesgraden har derfor ikke været afgørende. Men bedre udnyttelse betyder jo flere pax og mere at dele de faste omkostninger til personale administration osv. på:up:

Yabadoo

Da blir det litt anerledes.
 
Back
Top