CO reduserer flight nr 2 til OSL...

Re: CO avlyser flight nr 2 til OSL...

Det at selskapene har feil bilde av OSL betyr at OSL har en del å gjøre. De må bli like flinke som CPH til å skryte.

Overskriften på denne tråden er veldig misvisende siden flight nr. 2 ikke er avlyst, men redusert til x2 ukentlig.

Vedr. toseter versus treseter så kan vel toseter å foretrekke dersom en har god benplass.

Men jeg nevnte også rad 21 og der spiller det ingen rolle . Innerst-inne-personen kommer greit ut. Dessuten bruker vi mer og mer aisle begge to. Seneste t/r var rad 20 ( uten recline ) ledig og der sov en liten kvinne godt begge veier, mens jeg hadde ledig midtsete...

752 er også mye greiere å komme ut og først i immigrationkøen...

Jeg er booket med CO139 den 20. juni og den er ikke innstilt iallefall.
Så overskriften blir litt vel dramatisk.
Flight nr. 2 er nemlig ikke avlyst.

Det at selskapene har feil bilde av OSL betyr at OSL har en del å gjøre. De må bli like flinke som CPH til å skryte.

CPH har vel egentligt den fordel at de ikke behøver "skryte", men derimod kan fremlægge fine beviser/tal....

CPH har vel egentligt den fordel at de ikke behøver "skryte", men derimod kan fremlægge fine beviser/tal....

All den tid det er konkurranse mellom flyplasser om å tiltrekke seg kunder/flyselskaper så vil jeg regne med at for å være suksessfull så må man fremheve seg selv. Det er slett ikke alltid at statistikkene og "bevisene" da alltid fremstilles helt nøytralt. Det gjelder flyselskaper og det gjelder sikkert også flyplasser.

Back