CO gaar over til Star Alliance!!!

Gjorde en bestilling hos CO i dag og foelgende kom frem:

CO-HAXXXXX Platinum / *G istedetfor Elite Plus. DEILIG!!

Men systemet har ikke faatt med seg hvilket nivaa UA sine kunder er paa. Paa den andre bestillingen jeg la inn la jeg inn fruens UA nr og hun er Star Gold. Der sto det * men ikke *G

Om den settes opp som CO38 den 22. Mai neste år, skal jeg personlig love en spotteralert-tråd med bilde av flyet fra gate på EWR

(Med div forbehold..)

Learjet: *A pri-tagger var på plass ved innsjekk også? ;)

Ikke pri tag for * Silver, kamerat

Har CO hatt code-shar med LH tidligere? Så at det ligger inne FRA-EWR med LH nå (og sikkert mer)

Er det innsjerpinger i setevalg nå? Tidligere fikk jeg lov til å velge Premium seter som KLM sølv. Nå hjelper det ikke å være *G. Kun One Pass Elite. Er dette skjerpet inn ved overgangen til *A?

Er det innsjerpinger i setevalg nå? Tidligere fikk jeg lov til å velge Premium seter som KLM sølv. Nå hjelper det ikke å være *G. Kun One Pass Elite. Er dette skjerpet inn ved overgangen til *A?

Aner ikke, men noedutgang er kun for Platinum Elite

Sjekket ikke tagger men vi har fått nye skilt på innsjekk med *A. Med mørkeblå
grunnfarge. Veldig fine.

S

Meget interessente tanker her.. Forresten Richard Quest er like flygærn som oss,,:)

Heisann!

Ja, Jeff er ingen spurv og det skal bli interessant aa se hvordan selskapet utvikler seg under hans styre... :)

Har dere forresten sett den videoen fra sermonien i EWR? http://www.thomson-webcast.net/us/dispatching/?event_id=3ec431772b703d852369b171d4dd376e&portal_id=8b63a03b9885098ad6ca5d1280935925 Du maa legge inn navn og e-mail og der de spoer om company kan du bare legge in "self"... Tror denne linken skulle virke, men faar du det ikke til kan du proeve http://www.continental.com/web/en-US/content/company/alliance/star.aspx.

Dag

Ser på continental.com og kartet over OSL at SAS-loungen er avmerket. Er det så å forstå at de har byttet ut OSL-loungen til fordel for SAS i forbindelse med Star-overgangen? :)

Ser på continental.com og kartet over OSL at SAS-loungen er avmerket. Er det så å forstå at de har byttet ut OSL-loungen til fordel for SAS i forbindelse med Star-overgangen? :)

CO har fortsatt OSL-loungen som samarbeidslounge, men med *A businessbillett eller som *A Gold kan du også benytte deg av SAS-loungen.

Back