CO gaar over til Star Alliance!!!

Saa vidt meg bekjent, ja... De er dog lovlig sene med aa sende ut nye President Club kort og erstatningskort for Skyteam kortet jeg har naa..

Jeg prøvde. Kun "gamle" partnere å velge blant i rullegardinlisten over flyselskaper.

Har du sett... Sjekket innom Flyertalk og det var tilgjengelig for en kort periode og naa har de fjernet det igjen..

Enkelt aa legge det inn manuelt, ringte til CO ifm ett par bestillinger der fruen (som er UA *Gold) vil tjene poeng hos UA. Fruen har sitt UA nummer i bestillingen

Det staar: Frequent Flyer: UA-0314XXXXX

Det finnes forresten ingen oversikt over hva de forskjellige klassene hos CO vil tjene hos EB? Har samtlige av mine upcomings hos CO i en klasse som ikke finnes hos SAS (N). Den er Discounted Eco hos CO så det blir vel ikke all verden..

Når kommer det første CO flyet i Star Alliance design - og når kommer dekalene på?

Et lite bilde, men var ikke det der en 757WL ?

Da er det vel sjans for at den kan dukke opp på OSL som CO038 :)

Pkt 1 stemmer, vedr. pkt 2 så har vi en mann i Houston som har fått beskjed om å sende den hitover så raskt som mulig.

Jeg skal gjøre mitt beste for å følge med :-)

La merke til at Skyteam dekalene var fjernet fra dagens maskin.

S

Om den settes opp som CO38 den 22. Mai neste år, skal jeg personlig love en spotteralert-tråd med bilde av flyet fra gate på EWR

(Med div forbehold..)

Learjet: *A pri-tagger var på plass ved innsjekk også? ;)

Back