Club Carlson - statusmatch

Re: EBG-match til Club Carlson Gold

He he, 18000 av 8500 er 211,7% du får altså 111,7% bonus på å benytte CC og veksle det inn til EB poeng når du har nådd 100K CC poeng.
Ja så sannelig ;) Desto større grunn til å ikkje bruke eb-kortet, men heller CC :colgate:

Må si at jeg er imponert over opptjeningen til Club Carlson og mulighetene for å overføre poeng til EuroBonus. Har tjent 80.000 poeng på opphold på Radisson Blu i Tromsø (to netter) og Radisson i New York (seks netter). Med 50 prosent tillegg som gullmedlem og kampanjen med triple poeng, gir jo dette svært god uttelling. Når jeg oppnår 100.000 Carlson-poeng kan jeg omsette poengene i 18.000 EuroBonus-poeng.

Ellers har kortet gitt nada og niks fordeler med tanke på oppgradering.

For de som har fått seg gullkort kan er dette et godt tilbud på Park Plaza Ca 50% rabatt, og frokost skal være inkludert. Park Plaza har hovedsakelig hoteller i London, Tyskland og Nederland.

Valid for stays between 15 December 2012 – 31 March 2013
- Book before midnight 17 October 2012

Promotional Code: WINTER

Status fra Hilton Gold til Club Carlson (eller andre)

Hepp!

Ser at flere har matchet HH Gold til Carlson Gold.. Men finner liten info om hvordan.. Holder det med en mail liksom? Og til hvor?

Er det forresten flere som matcher HH Gold? Eller, evt Carlson Gold? ;)

På forhånd takk ;)

Re: Status fra Hilton Gold til Club Carlson (eller andre)

Hmm, takk du, men fant ikke noe info der om HVORDAN man matcher, eller hva man skal gjøre.. Bare at noen har gjort det..

Skal ut å reise litt i løpet av året, først London, deretter noen andre byer som har flere valg med Park INN/Radisson. Derfor jeg kanskje tenkte å matche HH Gold til Carlson..

Har forrestn en tiiidlig flight ut fra Gatwick.. (05.50), Noen som har erfaring med Hilton Gatwick og evt. HH Gold der?

Kona fikk bare sølv hos Club Carl, kunne sikkert mast om gull.

Club Carlson - hovedtråd

Jeg matchet i forrige runde på CC, husker ikke om jeg brukte EBG eller HH Gold. Nå er jeg nede på sølv igjen. Noen som har erfaringer om statusmatch to år på rad? Har de oversikt over slik?

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

Gjorde status match fra HH juksegull til Club Carlson og fikk sølv der. Bør jeg klage til CC siden jeg ser at andre har blitt matchet til gull?

Last edited:
Fikk også matchet HH gull til Club Carlson gull.
Fikk også et ekstra gullkort i samboeren sitt navn, som er koblet opp mot mitt kort, slik at hun kan reise med de fordelene det innebærer.

Fikk først kun matchet HH Gold juksekort mot CC Sølv men klaget og skrev at mange andre blir matchet så da kom det akkurat en mail om at jeg fikk CC Gull også :)

Hmm, takk du, men fant ikke noe info der om HVORDAN man matcher, eller hva man skal gjøre.. Bare at noen har gjort det..

Skal ut å reise litt i løpet av året, først London, deretter noen andre byer som har flere valg med Park INN/Radisson. Derfor jeg kanskje tenkte å matche HH Gold til Carlson..

Har forrestn en tiiidlig flight ut fra Gatwick.. (05.50), Noen som har erfaring med Hilton Gatwick og evt. HH Gold der?

Hilton Gatwick har OK tidligere, vet ikke status på det nå.

Back