GOT-TRD-KRS-TRD-GOT, har hørtes ut som å ha et bra passasjergrunnlag på denne rutingen? Tilbake til SVG-RYG temaet.![]()
Jeg vil tro de avventer Norwegians svar på videre satsning på Rygge, trekker Norwegian seg ut kan man vel ikke utelukke at City satser sterkere på Rygge.Copy fra Rygges facebook side :
" Vinterprogrammet på Moss Lufthavn Rygge er ennå ikke fastsatt 100%. Det vil antageligvis være klart i løpet av august, så fortsett å følge med. Vi skal forsøke å holde dere som følger oss oppdatert.. "
Virker som det er et standard svar rundt omkring når det gjelder vinterprogram....
Det har vært aktuelt for både meg selv og bekjente å fly dette selskapet ved opptil flere anledninger, men har aldri funnet noen gode priser. 850 én vei? Nei takk.
Det har vært aktuelt for både meg selv og bekjente å fly dette selskapet ved opptil flere anledninger, men har aldri funnet noen gode priser. 850 én vei? Nei takk.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.