CIA kidnapper med spesialfly

Replying to Topic 'CIA kidnapper med spesialfly'

Høh... den linken til GFL om at KGL hadde søkt på dette flyet nest øverst i denne tråden har forsvunnet. Det er nå bevist at mitt innlegg forsvant, uten at CK fjernet den. NBC sine artikler om dette flyet har også blitt trukket. Er det så banalt enkelt at CIA går inn og fjerner ting som har med dette å gjøre? Eller er det tilfeldigheter?

Det minner meg om "Jarle" fra åpen post. Han klarte jo å koble CIA til det meste. Glemmer aldri da han vrengte en REMA-pose og klarte å lage AMER-ICA utav to plastposer. :D

K

Kanskje du skulle prøve denne linken http://www.optiskkompani.no/ og kjøpe deg noen av produktene deres... Jeg ser linken veldig godt med deres produkter. :p

Tror jeg trenger en tur dit jeg også, for jeg leste innlegget jeg også:wow:

Originally posted by LN-KOG

Kanskje du skulle prøve denne linken http://www.optiskkompani.no/ og kjøpe deg noen av produktene deres... Jeg ser linken veldig godt med deres produkter. :p

Ja du ser linken men ser du innholdet? Jeg får null og niks på tråd med ID 337. Jeg så den tidligere, men nå kommer den ikke opp hverken på jobb eller hjemme.

Tror jeg kjører hjem, låser døra, pakker aluminiumsfolie rundt hodet slik at de ikke skal tracke meg, og gjemmer meg i kjelleren.

:spin:

Verdt et forsøk.... Jeg gir meg. Jeg ser den heller ikke lenger, selv med briller fra Optisk Kompani :wow:

Jeg var i nærheten av Gullhella i sted, og syntes tydelig jeg så svarte helikoptere uten lanterner som plukket opp en ulastelig antrukket fyr som ropte noe om at han var uskyldig, at de egentlig var ute etter en fyr som heter Kurt og at han ikke kunne ta ansvar for alt det folk skriver på forumet hans. Ja, og så ropte han at han ikke ville ha bleier, for de var han så lei.

:D

"In god we trust, all other we monitor /NSA"

alf

Back