Nå har jeg ikke kjøpt Levi's i Norge på mange herrens år, men min erfaring er at kvaliteten på Levi's jeans kjøpt i Norge og USA overhodet ikke kan sammenlignes. Unntak finnes, men fullpris på Levi's i USA er vel stort sett $38-55, og det inkluderer at man betaler en hel del ekstra for merket. I tillegg er det stort sett alltid tilbud eller salg på Levi's. $25 er en bra pris, for all del, men regn ikke med å få kvalitetsjeans for den prisen. Levi's leverer vidt forskjellige produkter og kvaliteter til ulike markeder - alt etter hvor sterk kjøpekraft og merkevarenavnet er.
Er det mere enn selve Chicago man bør få med seg om man først er i regionen? Har blitt tipset om å ta meg en tur innom Milwaukee. Var det et godt tips?
Lufthansa svarte med å gå ned i 3568,-. 32 kroner ekstra er det verdt å slippe mellomlanding på EWR med immigration og ut og inn igjen med bagasje.Lufthansas tilbud på 3.795 ertet meg opp i går, selvfølgelig til kjøpe UAs alltid lavere matchende pris på 3.536 neste mars.
Lufthansa svarte med å gå ned i 3568,-. 32 kroner ekstra er det verdt å slippe mellomlanding på EWR med immigration og ut og inn igjen med bagasje.
Husk at UAs tilbudsklasse (K) gir 100% poengopptjening, mens LHs K-klasse gir 25%. Så får det være opp til den enkelte hvor mye det påvirker valget.Lufthansa svarte med å gå ned i 3568,-. 32 kroner ekstra er det verdt å slippe mellomlanding på EWR med immigration og ut og inn igjen med bagasje.
I tillegg har jo United elendig service ombord.
Da blir det en liten tur til Chicago til uken. Hva anbefales? Prisene er ca den samme.
Sofitel Water Tower, Hyatt Chicago eller et av Hilton hotellene?
Hilton Chicago
Hilton Chicago Mag Mile Suites
Hilton Drake hotel
Evt hvilket område på HOTWIRE bør jeg booke hotell i? Sentrum/Millenium Park/Grant Park, Mag Mile/River North/ eller Mag Mile North/Water Front ??
Takk for alle tips!![]()
Lufthansa svarte med å gå ned i 3568,-. 32 kroner ekstra er det verdt å slippe mellomlanding på EWR med immigration og ut og inn igjen med bagasje.
I tillegg har jo United elendig service ombord.