• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Checkmytrip

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
Jeg har bestilt USA-reise via KLM sine websider.
Pleier å bruke Checkmytrip for å registrere reisen i Outlook, men dette går ikke med denne bestillingen.
Funker ikke dette med KLM-bestillinger???

:spin: VC-10

Replying to Topic 'Checkmytrip'

Nei, de bruker helt annen system. Du kan kun se på KL's side. Men AF bruker checkmytrip.

Takk, da er det oppklart. Synd det ikke går an, for det er veldig kjekt å få alle facts direkte i Outlook.
I dag ringte jeg forresten KL og fikk seating på reisen. Snakket med en hyggelig engelskspråklig dame som ordnet greit opp for meg!

Flott, og 30 timer før på nettet. Min check-in til HNL starter 00.40 i natt, og jeg vil være der like ttter:hi2

Originally posted by VC-10

Takk, da er det oppklart. Synd det ikke går an, for det er veldig kjekt å få alle facts direkte i Outlook.
I dag ringte jeg forresten KL og fikk seating på reisen. Snakket med en hyggelig engelskspråklig dame som ordnet greit opp for meg!

Hvilke flytype og seter? Er det da mulig å velge nødutgangseter før 30t fristen på nettet ved å ringe?

På sekundet , kl 00.40 sjekket jeg inn, 30 timer før. Se flightene nedenunder.

På KL fikk jeg valgt nødutgang på 737-800, men på NW A330-200 og B 757-300 blokkerer de et sete ved nødutgangen slik at to ikke kan sitte sammen . Men en kan velge og vrake i den fremre kabinen til begge flightene som er blokkert for mesteparten av setene ved tlf. bestiling.

I tillegg printet ut 9 sider av innsjekk, inkl. boarding-pass for to på alle tre flighter. Dessuten E-ticket kopi. Bare levere bagasje og vise pass og rett til gate.

Har forhåndsreg det som tar tid på flyplassen som : Passnr, utstedelse, navn fødselsdato, adresse hvor en bor og krysset av på en del spørsmål.

Er en i tillegg tidlig ved innsjekk, så er man tidlig ferdig.

Back