• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Charterfly-hodesett

Trety

ScanFlyer Rusty
Er det noen av dere som vet hvor MyTravel og tilsvarende selskaper får tak i de crappy hodesettene de selger ombord, sånn rent konkret? Jeg har en kunde som trenger en haug av dem, men aner ikke hvor man skal få tak i.

(Nei, jeg har ikke planer om å selge sånt, men vil gjerne hjelpe kunden med å få kontakt med en eller annen leverandør. ;))

Replying to Topic 'Charterfly-hodesett'

Er det ikke sennheiser de bruker? Og det er jo egentlig et ganske bra merke!

Originally posted by GFL
Er det ikke sennheiser de bruker? Og det er jo egentlig et ganske bra merke!

Vennligst ikke snakk om konkurrenten (på telefonisiden) som et "egentlig ganske bra merke" er du grei. :)

Men seriøst, jeg klarer ikke helt å se for meg at Sennheiser spytter ut sånt crap som de settene er. De er knapt nok brukandes til det bruk&kast greiene de er ment for...

Hmm. Jeg har et sett liggende fra forrige tur, men fabrikanten ønsker visst å være anonym. De eneste bokstavene jeg fant, var L og R, og de var plassert på hver høyttaler ...

Originally posted by Trety

Men seriøst, jeg klarer ikke helt å se for meg at Sennheiser spytter ut sånt crap som de settene er. De er knapt nok brukandes til det bruk&kast greiene de er ment for...

Jo, MyTravel bruker sennheiser, og de er ikke crappy. Akkurat i øyeblikket (i en periode på ca 2 mnd) bruker MyTravel en annen type (som er veldig crap) fordi sennheiser ikke klarer å levere nok headsets.

Antar at man også her, som i f.eks. dagligvarebransjen, har såkalte private labels produsert av en i utgangspunktet kvalitetsleverandør.

Originally posted by EK 007
Jo, MyTravel bruker sennheiser, og de er ikke crappy. Akkurat i øyeblikket (i en periode på ca 2 mnd) bruker MyTravel en annen type (som er veldig crap) fordi sennheiser ikke klarer å levere nok headsets.

Okei, det er lenge siden jeg var ombord i et av flyene deres (så langt tilbake som i des. 2001, mens de fremdeles var Premiair), men jeg minnes at det var noe ordenlig m*kka-hodesett de hadde da ihvertfall. Kjempebra at de har fått noe som er bedre!

Takk for gode svar allesammen!

Back