Charter HAU - LPA med IBERWORLD (ikke bilder)

ClassOne

Handelsreisende
Medlem
Heisann

Her følger en veldig kort beskrivelse av min opplevelse med IBERWORLD som Charterselskap.

Var nettopp på en ukes ferie på Gran canaria med familien. Dro med Iberworld A320-200 HAU - LPA . Maskinen het EC-KBO (ikke Espen til fornavn ;) )Charter er stort sett charter, trangt, ikke service osv osv. Men har bare lyst å gi litt skryt til Iberworld som bragte oss trygt ned til øyene. De hadde et crew som virkelig stod på for passasjerende, alltid smilende, pratet norsk/svensk og informerte på en ryddig og grei måte.
Maten var helt grei, og de ryddet raskt opp etterpå, slik at man slapp å sitte med masse dritt foran seg en time etter man er ferdig å spise. De hadde godt utvalg både i drikke og tax free.
Selve maskinen virket ren og pen, setene var gode i passform, men klart, benplassen er typisk charter. Så 5-6 timer er i lengste laget.

Oppsummeringen er at Iberworld overrasket meg positivt, og er pr i dag det greieste charterselskapet jeg har flydd med.

Hjemmeside: http://www.iberworld.com/index.aspx

Takk

Last edited:
Kjekt at du hadde en fin opplevelse! Ta med kamera neste gang :) Er det en gang i uken TY besøker Karmøy?

I sommer fløy de noen turer for Stat Tour under streiker i Tuiflynordic. En som jeg kjenner trivdes godt ombord og service var bra

Back