Cebu Pacific Air starter billig fly til Dubai.

Sondbjo

ScanFlyer Gold
http://www.cebupacificair.com

Fra 2 oktober starter Cebu Pacific Air, rute mellom Dubai og Manila. Noe som gjør at man kommer til manila for ca 4000 kr tur/retur fra Oslo.

OSL-DXB 3400 kr T/R all inn med DY
MNL-DXB ca 300 AED all inn

Manila koster stort sett 5000+ om man velger samenhengende billetter.

436 seter i en 330-300 (4 unna maks), så ikke rart det blir billig

Last edited:
Når man betaler 400 kr for 2 flytuer på 9 timer, så er det ikke god benplass man er ute etter. ;)

http://www.cebupacificair.com

Fra 2 oktober starter Cebu Pacific Air, rute mellom Dubai og Manila. Noe som gjør at man kommer til manila for ca 4000 kr tur/retur fra Oslo.

OSL-DXB 3400 kr T/R all inn med DY
MNL-DXB ca 300 AED all inn

Manila koster stort sett 5000+ om man velger samenhengende billetter.

Var prisen din inkl denne: Taxes & Fees AED 888.06 ?

Men billig er det jo uansett.

Er nok uten taxes osv det, jeg har i alle fall ikke klart å finne prisene. Ca. gjennomsnittspris ligger på 3000 kr t/r inkl. taxes og avgifter.

TG selger MNL for 6.900 om dagen, 7.900 med Star poeng..;) med bagasje og "alt annet"...

Vel, dette var juni og oktober bookinger... Selvfølgelig via reisebyrå , som i mitt tilfelle alltid er ER-Tours i Egersund... ( ved flere tidligere forespørsler , gidder f eks Orkide ikke å svare :( ). ER er raskt ute med meget gode priser.... Greit med kun dep og muligheter å endre og avbestille med gebyr ...

Et kjappt søk på Kayak avslører priser ned til 5500 kr t/r med Qatar og da blir det noenlunde lik pris. Reiser heller Qatar enn 12+ timer i en crappy sete med Cebu a330 med nesten max config og DY 737.
Kayak

Cebu er et trugt selskap det. Jeg fløy med dem innenriks i Philippines i mars og det gikk greit det. Ikke noe å klage over det utover at det er et lavpris selskap.

Er ikke Cebu svarteliste for å fly i EU pga tvilsom teknisk vedlikehold??

Er ikke Cebu svarteliste for å fly i EU pga tvilsom teknisk vedlikehold??

Alle Filipinske selskap er det. Da EU ikke stoler på Filipinske luftfartsmyndigheter angående sikkerhet. Jeg har også fløyet med CEBU og det var helt greit men, det virket som organiseringen var litt rotete...

Forresten , fikk mail fra AY i dag med tilbud ned til 5.690 til MNL . Tittet litt og de har PR og CX videre ...

Back