• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Cathay bestiller ytterliger A330-300 og 777-300ER

A330 brukes vel mye på intra-asia + Australia/New Zealand av CX. Men med så mange B777 maskiner i flåten fra før av + bestilling på 10 nye B777-300ER + bestilling på 32(?) A350-900, noen som vet om/når CX har planer om å fase ut sine B747?
 
333 og 77W er en killer kombo, og de meste drivstoffgjerrige twins i drift.
Det viser nok en gang at 333 sin ytelse er såpass bra at mange kunder velger å ikke vente på 789.

CX er i forhandlinger om 14 fly til. Krysser fingrene for 748-I.
 
Last edited:
14 stykk 773er til.

-400 forsvinner nok før 2015.

aspireaviation.com/2011/04/25/cathay-under-new-leadership/
 
Last edited:
Back
Top