I Information Alfa Newcomer 29 Jul 2010 #1 Er dette et bra kamera. Det har 10,1 mpx. Kanskje et dumt spm, men jeg er amatør. Noen proffer som kan hjelpe til? Last edited: 29 Jul 2010
Er dette et bra kamera. Det har 10,1 mpx. Kanskje et dumt spm, men jeg er amatør. Noen proffer som kan hjelpe til?
LN-SKI ScanFlyer Blue 29 Jul 2010 #3 Mine bilder er tatt med ett Canon 1000 D, og jeg liker det godt. DOG.... En TAMRON 70-300mm objektiv er ett must.....
Mine bilder er tatt med ett Canon 1000 D, og jeg liker det godt. DOG.... En TAMRON 70-300mm objektiv er ett must.....
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 30 Jul 2010 #4 Er ikke proff, men jeg begynte selv i det enkle, Canon 500D. Brukte den i litt over 1 år, og det er ingen dum ide`å starte enkelt. Håper du drar nytte og lærer deg kameraet, og når du først får det til skal du se du blir bitt av basillen. Lykke til. Cato
Er ikke proff, men jeg begynte selv i det enkle, Canon 500D. Brukte den i litt over 1 år, og det er ingen dum ide`å starte enkelt. Håper du drar nytte og lærer deg kameraet, og når du først får det til skal du se du blir bitt av basillen. Lykke til. Cato
Fly high ScanFlyer Gold 30 Jul 2010 #5 Information Alfa said: Er dette et bra kamera. Det har 10,1 mpx. Kanskje et dumt spm, men jeg er amatør. Noen proffer som kan hjelpe til? Click to expand... Jeg ser at Expert kjører et brukbart tilbud på dette kameraet. Men det er kanskje det du har sett også?
Information Alfa said: Er dette et bra kamera. Det har 10,1 mpx. Kanskje et dumt spm, men jeg er amatør. Noen proffer som kan hjelpe til? Click to expand... Jeg ser at Expert kjører et brukbart tilbud på dette kameraet. Men det er kanskje det du har sett også?
atck ScanFlyer Gold 3 Aug 2010 #6 1000D er mer avansert enn den 350d'en jeg bruker. Og jeg kan vel ikke lenger kalle meg nybegynner. K
Motard ScanFlyer Silver 3 Aug 2010 #7 Canon er et fint nybegynner kamera. Da du blir proff kjøper du deg Nikon ;-)
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 3 Aug 2010 #8 Motard said: Canon er et fint nybegynner kamera. Da du blir proff kjøper du deg Nikon ;-) Click to expand... Så så Motard Men, ja EOS1000D er ok kamera å begynne med, det er ikke noe stort poeng å kjøpe noe mer semi-proff't før du har spottet litt, lært og blitt hekta! Og når du da går videre å kjøpe ditt neste Canon kamera, så kan du bruke de eksistrenede objektivene du allerede hadde på det første kameraet!
Motard said: Canon er et fint nybegynner kamera. Da du blir proff kjøper du deg Nikon ;-) Click to expand... Så så Motard Men, ja EOS1000D er ok kamera å begynne med, det er ikke noe stort poeng å kjøpe noe mer semi-proff't før du har spottet litt, lært og blitt hekta! Og når du da går videre å kjøpe ditt neste Canon kamera, så kan du bruke de eksistrenede objektivene du allerede hadde på det første kameraet!