Canon EOS1000 vs Nikon ???

N-3PB

ScanFlyer Gold
Godt folk og kamera kjennere ;)

Hva kan en likestille sånn ca en Canon EOS 1000 med et kamera i Nikon rekken??

Y

PS : er ikke ute å starte en stor diskusjon om hva som er best av Nikon og Canon.....det har vi hatt nok av før :D

D50 har vel godt ut av produksjon, og finnes vel ikke så mange av i buikkene heller.

Og istede for D40X, så kan man heller kjøpe D60, da det ikke skal være noe særlig forskjell mellom de 2.

Men jeg vil anbefale D40 hvis du velger Nikon. Og heller bruke det du sparer på flere/andre linser.

My 0.02$...

Takker for svar!!

Jeg selv har en D-60, nylig gått over fra en F-70.

Naboen min har en EOS1000 og han påstar hardnakket at den og D90 er nokså like...............men der tar han altså feil, heldigvis jeg var ikke helt enig med han ;)

Har akkurat stått på et meeeeeget forblåst BGO og diskutert Canon/Nikon med forummedlem Scanorama :)

Y

Takker for svar!!

Jeg selv har en D-60, nylig gått over fra en F-70.

Naboen min har en EOS1000 og han påstar hardnakket at den og D90 er nokså like...............men der tar han altså feil, heldigvis jeg var ikke helt enig med han ;)

Har akkurat stått på et meeeeeget forblåst BGO og diskutert Canon/Nikon med forummedlem Scanorama :)

Y

Hei igjen og takk for sist. Ja, man kan godt si det var kaldt i dag. Har så vidt fått varmen igjen i skrotten, men jeg orker ikke legge ut noen bilder i dag.

Som jeg sa til deg, så er jo Nikon D90 en ny og fantastisk verden for de som har prøvd det.
Det har jo mange muligheter som ikke D1000 har. Så du kan jo fortelle naboen din hva folket her har skrevet. Vi skulle vel ha greie på det, eller.....

Jeg må få høre resultatet når vi snakkes igjen.

Back