Kr 11060,- er det billigste på prissøkemotoren Kelkoo: http://www.kelkoo.no/p-digitale-kamera-124901/canon-eos-7d-19637837
Ser ut til at det faktisk er Fotovideo som er billigst på pris for bare kamerahuset, og de har det faktisk inne også...
Japanfoto er nesten like billig men har ingen esker, med kun kamerahuset, inne på lager nå.
Appr Elkjøp og Canon apparater, noen som så at de hadde 5D mk2 for 15.000 i forrige uke? må ha gått som varmt hvetebrød Nå er den oppe på 16995 igjen : )
Jeg må bare tippe nå, og det er at du har et crop hus, og da ville jeg sagt at 24-105 f4L IS USM er en fin erstatter. Koster riktignok nesten 10 lapper ny. Noe rimeligere er Canon EF-S 17-55 f2.8 IS USM. De gir vanvittige fine bilder begge to. Tror jeg hadde gått for den siste jeg.
Jeg har en 30D som skal byttes snart.
Har også en 40D som bare er knallbra sammen med en 100-400 L.
Greit og å ha en linse som kan ta det som taxer rett foran den store nesa mi.
Noen som vil kjøpe min 30D med 28-135 ?
Gi bud davel
Den er ikke så ille den 18-135 mm`ern. Er litt plastic fantastic feel, men det er ikke mer å vente. Optisk sett ganske ok til å være en zoom med langt spenn til fire lapper.
Har hatt EF 28-135. Brukte den på mitt gamle EOS 1D kamera i 2007. IS`en på det objektivet er bare helt awesome! Beste IS jeg har sett! Løp og kjøp, knallbra objektiv.