Butikk med flyblader / flymodeller på AMS

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Butikk med flyblader / flymodeller på AMS

Kommer til AMS neste torsdag og lurer på om det fortsatt finnes en flymodell / fly blader butikk på flyplassen? Noen som vet? Mener den lå i ankomsthallen tidligere...

Re: Butikk med flyblader / flymodeller på AMS

Hei

De selger vel ingen flyblader der, men det finnes masse flyblader i AKO-kiosken like ved.

God tur! Jeg reiser i kveld til Amsterdam og Glasgow.

Takker og bukker... Flyr SAS t/r så da blir det vel ikke så vanskelig å finne frem...god tid har jeg også før kundene mine ankommer dagen etter...

Hmm unnskyld eg avsporer litt.. men har Schiphol en lavpristerminal? og hvor ligger det ? for dette va nytt for meg.

Amsterdam har både flymodeller og flyblader ja. Jeg blukkket meg meg noen modellfly defra. Mener og huske det va KLM 737 og 747. + BA 747

Hmm unnskyld eg avsporer litt.. men har Schiphol en lavpristerminal? og hvor ligger det ? for dette va nytt for meg.

Lavprisselskaper flyr ut fra H-piren.

Hva er beste måten å komme seg inn til byen på?

Ta toget! Det går hele tiden og turen tar 15 minutter. Kjøp billett på de gule automatene (koster ca. 3-4 Euro) og stemple billetten før du går om bord. Togene går fra Schiphol Plaza, der også flybutikken ligger. Du kommer rett ut i Schiphol Plaza når du går ut fra bagasjeutleveringen.

Last edited:

OBS! Naar du kjoeper billett, pass paa at du ikke velger 1. klasse billett, Det er nemlig det foerstevalg som kommer opp. Du kan spare en del pener ved aa ta 2.klasse.
God tur!

Ikke alltid lett med billett, sist hadde vi feil , en som var beregnet for folk med en form for "kort"... Men du blir tilgitt..:colgate:

Ta toget! Det går hele tiden og turen tar 15 minutter. Kjøp billett på de gule automatene (koster ca. 3-4 Euro) og stemple billetten før du går om bord. Togene går fra Schiphol Plaza, der også flybutikken ligger. Du kommer rett ut i Schiphol Plaza når du går ut fra bagasjeutleveringen.

Det kan jeg ikke huske at jeg gjorde.. Skulle jeg ha gjort det?

Var forresten lite med kontroll på de togene allikevel, så :rolleyes:

Takker og bukker - igjen! Bare luftrommet åpner igjen før torsdag - så skal dette bli en hyggelig tur.

Last edited:
Back