Busy Bee-effekter / 1980-tallsnostalgi

Flight0017

Newcomer
Jeg startet en tråd i Flyforum forledes som på en eller annen måte ble Busy Bee-relatert. I hvert fall så ble det snakk om Busy Bee-klistremerker. Har nå rotet gjennom en del gamle ting, og har funnet ganske mye spennende ting, som klistremerker, postkort, in flight-magasiner, bestillingslister for tollfrie varer etc. Utrolig hvor mye rart det går an å spare på!

Her er i hvert fall det jeg fant fra Busy Bee:

1. In flight-magasin, sikkerhet ombord, bestillingsliste for tollfrie varer, bærepose OG en halvveis knust eske som flymåltidet ble servert i :D

busybee01.jpg

2. Et par klistremerker. Det første er et ganske standard klistremerke av Busy Bees logo, og det andre er et artig klistremerke beregnet på å sette i bakruten i bilen (antar jeg).

busybee02.jpg

Savner Busy Bee jeg...

Originally posted by BU-veteran
Fant noen gamle Busy Bee effekter når jeg ryddet. Spesiellt den i stoff som ble laget da Busy Bee i 1983 som første jetoperatør hadde med folk som hoppet ut i fallskjerm Den er kul. Det andre er en kortstokk og en sticker Busy Bee skiers.
Vurderer å selge dette?

Du får sende meg en PM eller mail til fornebu<snabela>online.no når du har tenkt ferdig. :)

Men fortsatt er den slitne bien den beste... Hadde mange slike i stoffvarianter som kunne festes på klær og kofferter...

Hvis jeg begynner aa jobbe paa ATL igjen, saa kanskje jeg faar anledning til aa se om denne fortsatt er paa pulten til tollsjefen .... :nor

Attachments

• BEE.jpg
    BEE.jpg
    18.3 KB · Views: 132
Back