• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Business Class Salg hos KLM?

WooAa

ScanFlyer Blue
Ser ut som prisene for Business Class med KLM til USA har blitt kuttet en del de siste dagene. I august kan du reise t/r OSL - SFO for 17000,- OSL - JFK kan du få for ca 15000,- Så vidt jeg kan se er reiseklassen Z, så du får vel 125% miles på turene over dammen :)

Høres ikke dumt ut dette??

Vel vel!

Et supertilbud vil jeg vel ikke akkurat kalle det.
Nå har vel også KLM flere biz kategorier. C pleier å være den høyeste, og den gir vel 175% eller 200% hos KLM (uten at jeg husker dette bestemt). Lavere klasser er normalt D, J og Z. Laveste biz pris hos KLM er vanligvis 125%.

BF:fly

Jeg rettet det nettopp. Reiseklasse i Europa er J (250%) og Z (125%) over. Har du en mellomlanding i USA en av veiene, får du opp mot 20000 miles +en behagelig reise for 17k, ganske bra spør du meg :p

Utrolig hvor bortskjemte vi har blitt de siste to årene når det gjelder priser i businessklasse. 17 000 til Vestkysten ville vel fått folk til å hoppe i taket for får år siden. Nå er jeg mer på, tja OK, men en kunne jo fly til GRU for 10000 nok i vinter...

Uansett, takk for tipset.

Back