• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Buon Giorno fra toppen av støvelen

Someone

Moderator
Medlem
Buon Giorno fra toppen av støvelen

God dag, fra sørenden av Lago Maggiore. Dagens mål er å ende opp i nordenden, nærmere bestemt Locarno i den italienske delen av Sveits. Virker som er overkommelig oppgave selv med en Fiat ;) Ha en fin dag

Re: Buon Giorno fra toppen av støvelen

Mornings herifra.. Sliten for andre dag etter en utagerende middag på torsdag. Reparerer med alkofritt øl som virker halvveis.

Nyt dagen..

image.jpg

God dag, fra sørenden av Lago Maggiore. Dagens mål er å ende opp i nordenden, nærmere bestemt Locarno i den italienske delen av Sveits. Virker som er overkommelig oppgave selv med en Fiat ;) Ha en fin dag

Dersom turen går innom Stresa, anbefales lunsj/middag på Mama Mia midt mellom havna og torget.

God helg alle sammen !

Løen morra fra Lillestrøm. Litt utagerende igår, men ingen hangover her. Bare slapp. Denne fyren trenger kort sagt ferie.

Får tasse bort i sjappa og hente ut noen varme karbiser til frokost.

Ha en fin dag folkens.

God formiddag fra fra TOS. På vei hjem via BOO, og dette var eneste mulighet fra EVE på en lørdag. Her landet nettopp tre -Q400 i løpet av 10 minutter, noe som er et svært sjeldent syn her oppe! To av de skal tilbake BOO-BGO (min) og TRD-TRF. Den tredje antar jeg skal overta kystruten for SAS i morgen (lite paradoks at det er LN-RDV som tar den jobben?).

Puh, løpetur i Central Park, tidlig, sliten.. frokost - snakkes..

Dagens mål er å ende opp i nordenden, nærmere bestemt Locarno i den italienske delen av Sveits.

Been there done that, selv om jeg ser for meg at dere kommer til å bedrive andre aktiviteter enn å klamre seg til bratte fjellskrenter og svømme i sjøen midt i byen...:p

Formiddag fra Sandefjord. Opp 0745 for å leke sjåfør, returnerte fint til senga etter det. Da broderen har bursdag idag får jeg vel bruke bilen til å mekke noe gave, samt handle noe reker til St Hansafter imorgen. Satser på ok vær og båtkortesje.

God formiddag, ikke alt for bra vær å skryte av her, men spiller liten rolle egentlig. Man får ta det som det er og ta dagen som den kommer.

SudCaravelle: Oi, så kult - ølbrikka jeg har under juiceglasset mitt nå er faktisk fra Holsten.

Grynt fra Oslo, en dusj akkurat nå var veldig godt etter nattas festligheter her hjemme som ikke stoppet opp før nermere 5.30..blir nok en god del kroner å tjene inn på panten etterpå! :p I kveld står middagsbesøk hos gode venner i Fnat-town på programmet! Har blitt bedt om å ta med sterkere saker så vi får se hvordan kvelden utarter seg tilslutt.

Ha en fin dag.

Go kveld fra Rhodos. Her har man nok gått til innkjøp av verdens mest unyttigste souvenir noensinne; et par håndjern... Hva jeg skal med det vet jeg ikke. Ellers sliten etter nattas herjinger.

Kanskje fruen har noen ideer .. ;)

G'ettermedda fra Nord-Georgia. Sol og fint i dag også. Det skal visstnok ikke vare så lenge, så derfor har aktivitetsnivået vært høyt på hagefronten. Men nå holder det ... Lei.no

Mr Fifty Shades of Grey på tur?

Neppe - da jeg er singel. Ble kjøpt i en butikk som hadde softguns, kniver og andre fine ting som den norske våpenloven ikke akkurat tillater importert sånn helt uten videre. Er uansett slik at det er første gang på maange år jeg er på charterferie. Var bare jeg og en kompis som hadde litt tid ledig og prisen var rimelig sånn rett før skolene tar ferie.

Last edited:
Back