Trety ScanFlyer Rusty 20 Dec 2006 #22 Gratulerer med dagen fra Drammen, jeg skal sprette en egenimportert Schultheiss i din ære i kveld! :GER :cheers:
Gratulerer med dagen fra Drammen, jeg skal sprette en egenimportert Schultheiss i din ære i kveld! :GER :cheers:
sk931 ScanFlyer Rusty 20 Dec 2006 #23 Originally posted by LN-MOW Achtung bitte og herzliche gryse aus Atalantatata!! :GER :nor :USA :GER Click to expand... Og fra Aarhus EN :GER :clap Hilsen Ole
Originally posted by LN-MOW Achtung bitte og herzliche gryse aus Atalantatata!! :GER :nor :USA :GER Click to expand... Og fra Aarhus EN :GER :clap Hilsen Ole
T The Ticketor ScanFlyer Dusty 20 Dec 2006 #24 Beklager sen gratulasjon, men jeg hiver meg selvfølgelig på gratulasjonsbølgen; Grattis!!! :cheers: :GER :nor :cheers:
Beklager sen gratulasjon, men jeg hiver meg selvfølgelig på gratulasjonsbølgen; Grattis!!! :cheers: :GER :nor :cheers:
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 20 Dec 2006 #25 Gratulerer saa mye Richard...takk for kjempem innsats med forumet :clap
Boeing ScanFlyer Blue 20 Dec 2006 #26 Slenger meg på i rekken av gratulanter jeg også.:nor Husk å feire med måte:cheers:
Lennart ScanFlyer Rusty 20 Dec 2006 #29 Grattis med dagen Richard :GER Vi møtes i Berlin til nyttårs-aften
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 20 Dec 2006 #30 Of course youll get a big :colgate: and a :lol: from me too. Your birthday present have already been delivered. (look on your wall Rickard !!!!) Terje
Of course youll get a big :colgate: and a :lol: from me too. Your birthday present have already been delivered. (look on your wall Rickard !!!!) Terje
LN-AFG ScanFlyer Gold Medlem 20 Dec 2006 #32 Hjertelig til lykke med dagen! :nor :GER Beklager sen posting, men i det siste har forumet nektet meg å logge meg inn.
Hjertelig til lykke med dagen! :nor :GER Beklager sen posting, men i det siste har forumet nektet meg å logge meg inn.
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 20 Dec 2006 #33 Gratulere så masse med dagen Richard! :clap :clap :clap Var hyggelig å møte deg igjen på Sola tidligere i høst, og takk for all hjelp med forumet!
Gratulere så masse med dagen Richard! :clap :clap :clap Var hyggelig å møte deg igjen på Sola tidligere i høst, og takk for all hjelp med forumet!
enml ScanFlyer Gold 21 Dec 2006 #34 Gratulerer så mye O store forum høvding! Uten deg intet forum!:cheers: