Originally posted by Tommy777
Originally posted by SQ 777
TOPP RAPPORT !!
Elsker selv disse holmene ute i Stillehavet. Er heldigvis der ofte. Sist i feb 06, neste blir jan 07.
Synes også det var topp på Hawaii, dog var Maui relativt kostbart. Må ærlig talt innrømme at dette var den dyreste ferien jeg noen gang har vært på. For et helt normalt hotellrom, kosta det rundt 500 dollar natta og vi reiste i lavsesong!. Klart, det kosta halve prisen med utsikt over parkeringsplassen, men hvem vil vel ha det?? Vi bestilte Deluxe Ocean View, noe som viste seg ga havutsikt med en vinkel. Heldigvis ble vi oppgradert til et Premium Deluxe Ocean View grunnet min SPG status, dog var rommet et helt normalt hotellrom på ca. 420 sqft. Frokost buffeten kosta knallharde 25 USD pr. pers pr. dag, så kule 60 USD inkl. tips og skatt.... Tok du kafeen i lobbyen istedetfor, kosta en bolle frokostblanding 5 USD, en kaffekopp 4 og en Bagels med ost 4, så verre enn norske priser. Heldigvis lå shoppingsenteret Whalers Village rett ved hotellet, men de serverte ikke frokost der, bortsett fra en Food Court som hadde Mc Donalds til trippel pris

.
Reiser garantert tilbake, men da til de andre øyene, som er mye billigere enn Maui. Har kikket litt på Big Island, tror det blir en tur dit neste år
Om du har noen reisetips, SQ 777, inkludert hoteller, setter jeg pris på det