Bruk av Miles&More-awards hos SAS?

Helimaf

NSB First Class
En innenriks i Norge koster 10 000 poeng med Sas og Ebb. Vil dette gjelde hvis jeg er miles and more medlem? Jeg finner ikke ut av det, selv etter masse googling.

Re: Dom NOR award med miles and more

Man må alltid se på både prisliste, opptjening og uttakstabell i det selskapet ("valutaen") man har kort/poeng.

Vel, det var synd for meg. Meldte meg inn i M&M for flere år siden. Hadde ikke snøring den gang. Jaja, takk for svar ihvertfall

Et helt annet spørsmål til dem som bruker MM, er det i det hele tatt noen sweet spots for awards i MM?

Et helt annet spørsmål til dem som bruker MM, er det i det hele tatt noen sweet spots for awards i MM?

Litt avhengig av hva de tar i taxes og fueltillegg er vel domestic US relativt gunstig. 55.000 miles t/r i business (som er F-kabin på UAs to-klasse fly), da kan du greie å ganske mange timers flyging.

Hei,

Synes uttak av M&M poenger er svært bra. De har veldig ofte tilbud på turer.
Hadde meg nettopp en tur til Dallas via Frankfurt i Business. Det var 55 000 poeng.
En kan komme seg til Dubai i Business for 40 000 poeng.

De kjører disse kampanjene hele tiden:

http://www.meilenschnaeppchen.de/index.php?lang=en

Jeg har noen hundre tusen på Eurobonus kontoen, men syns ikke de tilbudene som SAS kjører er i nærheten av det M&M har.

Ulempen er at de har høye utgifter, men når det blir på ca. 3000 kroner for en Business billett til statene, så er det ikke mye penger å snakke om.

Last edited:
Back