Everest ScanFlyer Silver 24 Dec 2012 #1 Hei! Faren min har 7940 EB-poeng som går ut 31/12. Har dere noen forslag til hvordan disse best kan brukes (om det i det hele tatt lar seg gjøre)?
Hei! Faren min har 7940 EB-poeng som går ut 31/12. Har dere noen forslag til hvordan disse best kan brukes (om det i det hele tatt lar seg gjøre)?
B barca ScanFlyer Silver 24 Dec 2012 #2 Everest said: Hei! Faren min har 7940 EB-poeng som går ut 31/12. Har dere noen forslag til hvordan disse best kan brukes (om det i det hele tatt lar seg gjøre)? Click to expand... Donasjon til organisasjoner. Se om han finner noe på SAS web shop. Eller evt overføre disse poengene til noen andre. Får håpe at han får brukt dem.
Everest said: Hei! Faren min har 7940 EB-poeng som går ut 31/12. Har dere noen forslag til hvordan disse best kan brukes (om det i det hele tatt lar seg gjøre)? Click to expand... Donasjon til organisasjoner. Se om han finner noe på SAS web shop. Eller evt overføre disse poengene til noen andre. Får håpe at han får brukt dem.
D darkcho ScanFlyer Gold 24 Dec 2012 #3 Kjøpe noe i shoppen, overføre til deg eller ta en enveisreise (6000poeng) i norge.
D Dash ScanFlyer Gold 24 Dec 2012 #4 Det er jo nok til en enveis innenriksbillett, vist han skal reise i Norge et sted i løpet av neste år....
Det er jo nok til en enveis innenriksbillett, vist han skal reise i Norge et sted i løpet av neste år....
B Bergern ScanFlyer Dusty 24 Dec 2012 #6 Vente på siste luke, kjøpe 32 060 poeng og ta en tur med Robbiedeluxe
Robbiedeluxe ScanFlyer Silver 24 Dec 2012 #7 Bergern said: Vente på siste luke, kjøpe 32 060 poeng og ta en tur med Robbiedeluxe Click to expand... Hehe, heter ikke Robbiedeluxe uten grunn. Fly til NYC bak i bussen med SAS er nok ikke heeeelt min greie..
Bergern said: Vente på siste luke, kjøpe 32 060 poeng og ta en tur med Robbiedeluxe Click to expand... Hehe, heter ikke Robbiedeluxe uten grunn. Fly til NYC bak i bussen med SAS er nok ikke heeeelt min greie..
L L-1011 ScanFlyer Gold 24 Dec 2012 #8 Det hade räckt till en ToR resa till Munchen under julkalendern
Everest ScanFlyer Silver 24 Dec 2012 #9 Ja, lett å være etterpåklok Tror tipset om donasjon er det beste. Blir kjapt en tusenlapp å overføre 8000 poeng - det er vel neppe verdt det?
Ja, lett å være etterpåklok Tror tipset om donasjon er det beste. Blir kjapt en tusenlapp å overføre 8000 poeng - det er vel neppe verdt det?
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 25 Dec 2012 #10 Everest said: Ja, lett å være etterpåklok Tror tipset om donasjon er det beste. Blir kjapt en tusenlapp å overføre 8000 poeng - det er vel neppe verdt det? Click to expand... Hvis det er snakk om å miste 8000 poeng, vil jo du på en måte "tjene" 8000 poeng for 1000 kr., noe som egentlig er en bra deal hvis du er på poengjakt.
Everest said: Ja, lett å være etterpåklok Tror tipset om donasjon er det beste. Blir kjapt en tusenlapp å overføre 8000 poeng - det er vel neppe verdt det? Click to expand... Hvis det er snakk om å miste 8000 poeng, vil jo du på en måte "tjene" 8000 poeng for 1000 kr., noe som egentlig er en bra deal hvis du er på poengjakt.