• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

British Airways vs Air France

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Påsken kan brukes til så mant.. Blant annet lese igjen gamle flyblad. Leste i et Airliners fra 2003 om Concorde sin historie. Det jeg lurte på er om noen testet begge selskapene og om noen av de vant?

Replying to Topic 'British Airways vs Air France'

hvis du tenker på sånn "trip report"-test, så vil du nok finne begge grundig dokumentert i FT sine trip report forum.

-A

Ja litt trip report -men også "uavhengige" tjeneste/produktundersøkelser...

Jeg fløy BA og var relativt fornøyd!
Bildene/negativene derimot er desverre ødelagt, men er det noen som kan hjelpe meg med å få frem bilder av blanke negativer, noe jeg har hørt er mulig, skal jeg lage en bra trip report med bilder!

AF hadde forresten flere seter enn BA etter det jeg hørte, og billettene var dyrere en AF, så jeg regner med at kvaliteten var bedre på BA enn AF.

Spennende innspill... Er de frankofile enig?

...jeg fikk dessverre aldri floeyet Concorde, hverken BA eller AF, men vi har en i omgangskretsen vaar som leide mye Concorde for ekslusive Jorda Rundt turer (samme mann som hadde chartret Pan-Am 747 som forulykket paa Teneriffe) Barney foretrakk AF fremfor BA for sitt klientell

Back