Fra Flybe's webside
Flybe plans to accelerate its current fleet renewal programme and will phase out all of the existing BA Connect fleet as soon as possible. The current Flybe £1.2bn investment programme in Bombardier Q400 and Embraer 195 aircraft will be complete by 2009. At that time Flybe will have a fleet of 82 aircraft, which will be one of the youngest and most environmentally sensitive fleets in the world. In line with its environment policy Flybe will by then have reduced fuel consumption by over 50% per seat.
Originally posted by CK
Spennende! Nå får flybe gjort noe med kapasitetsproblemene sine, og BA blir kvitt et tapssluk (slik jeg har forstått det). Men, BA mister en del feed, og forstår jeg det rett at BA får 15% av flyBe? Interessant...
Blubird - MAN-operasjonene er ikke solgt.... ei heller LCY
Each of the targeted routes is believed to be losing at least £1m a year, and the airline has concluded it will cost less to compensate passengers who have already booked, and to pay crew to stay at home, than it will to operate the aircraft.
Originally posted by CK
Spennende! Nå får flybe gjort noe med kapasitetsproblemene sine, og BA blir kvitt et tapssluk (slik jeg har forstått det). Men, BA mister en del feed, og forstår jeg det rett at BA får 15% av flyBe? Interessant...
Blubird - MAN-operasjonene er ikke solgt.... ei heller LCY
Originally posted by fly1980
Flyr BA eller BA Connect til OSL?
Originally posted by fly1980
De fløy med ERJ-145 (eller jungeljet som KGL liker å kalle den) helt fra ruteåpningen i 2000 og til avslutningen i 06, med bare en eller to sesonger med Avro 85 som en større erstatter.Originally posted by Someone
Nei, ikke nå lenger, men de fløy en en ERJ-134/145 mellom OSL og MAN men so alt annet fra MAN ble de utkonkurertOriginally posted by fly1980
Slike artikler kommer aldri i Airliner Sandbox eller hva nå blekka heter...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.