Jeg så at jeg var blitt oppgrader fra Blue til bronze, og at jeg skulle få velge sete gratis, men det gikk ikke. Noen som vet om de bare har glemt å oppdatere siden for My booking?
Du får velge
Last edited:
Jeg så at jeg var blitt oppgrader fra Blue til bronze, og at jeg skulle få velge sete gratis, men det gikk ikke. Noen som vet om de bare har glemt å oppdatere siden for My booking?
Du får velge 14 dager i forveien. Ellers er det nok litt rusk i maskineriet i dag vil jeg tippe.
Ja, så det var 7 dager. Men et annet spørsmål, jeg når 400 TP i januar og gammel sølvgrense, var det ikke slik at gammel grense skulle gjelde ut inneværende opptjeningsperiode, eller husker jeg feil?
Sist jeg fløy LHR-OSL fikk jeg kun 181 poeng. 83 flighter før man får en bonustur? Tror nok jeg heller bruker Finnair Pluss. :lol:De har satt ned prisene "saver-billetter" intra-EU så OSL-LHR er en grei deal nå - 15000 mil pluss 248 kroner (evt. 7500 avios + 800 kroner) t/r. Generelt GBP 27 pr. leg. Prisen betinger at du har hatt opptjening siste 12 mnd.
Sist jeg fløy LHR-OSL fikk jeg kun 181 poeng. 83 flighter før man får en bonustur? Tror nok jeg heller bruker Finnair Pluss. :lol:
Betale 2000kr ekstra 8 ganger for å få en bonustur som er verdt ca. 700 kr? Tror ikke jeg er helt i den målgruppen.I tillegg kan man få business for en relativt billig penge (under 3000) om man vil tur/retur London, og da tjener du 1085 Avios hver veg.
Betale 2000kr ekstra 8 ganger for å få en bonustur som er verdt ca. 700 kr? Tror ikke jeg er helt i den målgruppen.![]()
Sist jeg fløy LHR-OSL fikk jeg kun 181 poeng. 83 flighter før man får en bonustur? Tror nok jeg heller bruker Finnair Pluss. :lol:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.