Bravo på OSL

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
S

SK931

Guest
Bravo på OSL

Bravo Airlines ble benyttet på rute til Spanair lørdag - Her er 767 maskinen som kom, den er kjent fra Norden da dette er SWEFLY's 767 (SE-RBV). Bravo Airlines fikk maskinen i februar i år. Ble levert til Air New Zealand som ny i 1988.

Edit; Fellowship og undertegnede hadde en lang økt på det tåkelagte og kalde OSL men med medbrakt kaffe og boller kom en seg over det også.... Dette var dagens overraskelse:) Eller hva Ole Johan?

Re: Bravo på OSL

Enig i at det var dagens beste overraskelse! For undertegnede var det jo også hyggelig at jeg endelig traff LN-KKZ. Og jeg fikk for min del også 1st sight mht TC-SUI, og PIA med ny hale. OG det var første gang jeg har sett WF med Q400 på OSL. Det var selvsagt pga tåka, den kom som WF 304 fra CPH, og gikk som WF 1304 til TRF sier nettsidene til OSL. Så da vet vi det :)

Nydelig Hans Olav.
Ser tåka ikke var så ille hos dere som den var her idag, synd jeg ikke fikk tatt turen idag p.g.a sykt barn.:(
Men får komme sterkere tilbake igjen senere.

Airbus 330. :smile2

Flotte bilder dette Fellowship, ser Nikon tar bra bilder også. :wink

Originally posted by Airbus 330

Kremt, kremt - Pentax mener du vel ;)

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by Airbus 330

Kremt, kremt - Pentax mener du vel ;)

Hehe, det var det ja. :old

Airbus 330. :lol:

Har KKZ nå fått folie på undersiden også, eller er det kun lukene til hjulbrønnen som har fått folie nylig?

Originally posted by Blubird

Har KKZ nå fått folie på undersiden også, eller er det kun lukene til hjulbrønnen som har fått folie nylig?

Hvis du kikker i tråden som "flightdeck" linker til, så ser du ett bilde av KKZ fra i går. Fortsatt ikke folie under.

Dette har sikker blitt besvart før, men hva har skjedd med nesa til KKZ? Fått seg en på tryne av en docking bro styrt av en newbie?? :D

KKZ`s silver-folie på nesen måtte fjernes på grunn av at docking-systemene ikke registrerte flyets bevegelser. Fungerte som en radar-blokker om du vil. Alle fly måtte vinkes inn av stuere. Derfor skiftet de til rød.

Originally posted by Tommy777

Dette har sikker blitt besvart før, men hva har skjedd med nesa til KKZ? Fått seg en på tryne av en docking bro styrt av en newbie?? :D

Det går mot jul, så snart skal silverfolien byttes ut med en reinsdyrfolie, de bare begynte med nesa......;)

Back