Braathens SAFE - modeller på EBAY
Sjekk følgende;
Braathens SAFE B737-500-700
eller
Braathens SAFE B767-200
Happy collecting!
Sjekk følgende;
Braathens SAFE B737-500-700
eller
Braathens SAFE B767-200
Happy collecting!
Hei Viking255! Kan du bekrefte at det er Braathens B 737-200 i skala 1:144 ute på markedet? Har ikke fått med meg det og finner heller ingen ting på www,aviationmegastore.com.
Espen hilser
Ruben har ju redan svarat, så jag bidrar med en scan av arket jag har! Mina dekaler kommer att hamna på en 737-500 så småningom, DACOs superba byggsats finns redan i min garderob och väntar...
@raider66: Här är en samlarsite om Wooster där det finns bilder på allt som Wooster gjort. Mitt samlande började med Wooster (och Schabak!) en gång i tiden, det är en bra start på en samling. Och vissa modeller är ju unika, som dessa Braathens-objekt. Alla som samlar har någon gång haft Woosters i sin samling, törs jag nog säga.
Hei Viking255
(det burde være et krav om fullt navn, til glede for oss som ikke kjenner alle på forumet.....)
Hvis du vil spare på ditt B737-200 ark, eller bruke det til en 200....
Så har Lima November utgitt dette skjemaet til 400 og 500, nemlig
LN144-506. Det kan kjøpes direkte fra meg til kr 100.- (norske...) innkludert
porto. Ellers så har jo Hannants, AHS etc disse for salg.
Mitt namn står i min signatur.
Jag upptäckte att du hade ett ark som är anpassat för 737-500, beställning kommer.
Mitt namn står i min signatur.
Jag upptäckte att du hade ett ark som är anpassat för 737-500, beställning kommer.
Hei Hans,
NÅ så jeg navnet ditt !!. Komentaren gjaldt ikke deg spesielt, men
hele Scanair forumet. Jeg foretrekker absolutt forum der alle må ha
sitt fulle navn, slik som feks IPMS Norge sitt.
Visst har du en poäng, kanske något att ta upp med forumledningen?![]()
Byr på disse jeg, i serien 1:200 modeller jeg har fløyet. Egentlig ikke 767, men avkommet samler også på modeller. Han fløy BU 767 BDU-FBU (ref tråden om SAS og Bardufoss) med mor og søster. Det var den gangen det gikk å sende to familer med "company airline" Les 719 skv fra Bodø til Bardufoss da det var ledige plasser derfra til Oslo.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.