Braathens SAFE B 737-200 1:400 custom made

Dette er strålende, jeg fikk min BU 737-200 for ca en måned siden, og den står så fint sammen med SAS DC-9-41 slik de gjorde på 70-tallet.

Og jeg er med på BU 767-200, bare si fra litt før den er klar :)

Ja flagget må få rett størelse, det er den groveste feilen på den forrige, så skal påpeke de to korreksjonene da disse vil synes bedre på en såpass stor model

Sånn da er det bekreftet, Boeing 767-200 Braathens safe kommer om noen mnd. estimert rundt mars 2012 sånn +- :) men uten logo på motor og over dører decalene er ikke detaljerte nok i den størelsen da må det tampo printes og det har dere ikke råd til, så håper dere kan leve med den mangelen? :)

Last edited:
Sjekket hjemmesiden til http://www.airplanereplicas.com og det ser ut som de har fått inn nye modeller av Braathens Boeing 737-200 igjen.
Ny sjanse til dere som ikke fikk noe sist. :D

Kom for sent til forrige runde, rimelig fortvila, så tusen takk for at du oppdaget dette!

Bestilte tirsdag (29/11) og da jeg sjekka i dag sto det "out of stock". Phew... :)

Edit: Gleder meg virkelig til 767'ern, dette var gøy!

Last edited:
Min BU 737 landet trygt i dag. ;)
En nydelig modell dette! -Ser fram til en 767 og andre Norske etterhvert.

Da står den i glasskapet, til stor glede! Uten noen betegnelser på motorer. MEN er den virkelig i 1:400 ?

Da ble jeg ENDELIG den lykkelige eier av en BU 737-200. Jippi!
Venstre haleflate (horizontal stabilizer) lå løs inni eska, men lar seg vel fikse med en liten limdråpe.

Da var sommerflyet og F-28 bestilt. Hadde egentlig lovet å bestille 2x av det som ble lavet, men med kursfallet på kronen får det holde med 1x av hver. Samler det jeg har fløyet i 1:400 og med disse to er jeg oppe i ca 115.

Back